Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2002 #1 Del Skrevet 8. april 2002 Har man melke-produksjon i brystene når man ikke er gravid. Når jeg klemmer, så kommer det ut noe "melke lingnende" ut av puppen! HVA KAN DET VÆRE????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freetime Skrevet 8. april 2002 #2 Del Skrevet 8. april 2002 Du kan faktisk ha det ja.Opptil flere år etter at man har sluttet og amme.Om du ikke har vært gravid,så er det alikavel noe med hormonene som gjør at det kan bli sånn.Det finnes noen medisiner å få som stopper det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 8. april 2002 #3 Del Skrevet 8. april 2002 Ta det med ro.... Mange unge jenter/kvinner opplever at det kommer noe ut av brystene før man er gravid. Heeelt normalt. Men om du kjenner kuler i tillegg så bør du ta en legesjekk for sikkerhetsskyld. Det er helt sikkert ikke noe å uroe seg for. Husker selv jeg var vettskremt da jeg var ca 16 år og det kom GRØNN/GUL væske ut av puppene. Var ennå jomfru da, og var selvsagt livredd for hva det kunne være. Men det var helt normalt (ikke alle får grønn væske da men...) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2002 #4 Del Skrevet 8. april 2002 Sikkert normalt det! Hundene har det samme problemet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivissa Skrevet 8. april 2002 #5 Del Skrevet 8. april 2002 Heisann. Jeg har oppdaget det samme som deg. Jeg dro til legen jeg for jeg trodde det var unormalt, men det er det ikke. Så og si de fleste, eller veldig mange, jenter har dette "problemet". Det vil alltid komme litt væske når man klemmer på dem. Så ta det med ro, det er vanlig og naturlig. Det sa i hvert fall fødselslegen til meg. Jeg har aldri vært gravid, og er det ikke heller. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2002 #6 Del Skrevet 8. april 2002 TUSEN TAKK FOR ALLE SVARENE....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #7 Del Skrevet 12. april 2002 hei, glad dette temaet kom opp, for jeg har hatt "melk" i puppene i flere år uten at jeg har vært gravid. Trodde jeg var unormal. Men nå kan jeg jo se at jeg ikke er den eneste. Puh............for en lettelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2002 #8 Del Skrevet 13. april 2002 Av og til kommer det når man er seksuelt opphisset og mannen suger deg. det er et tegn på at kvinnen også er opphisset - et pluss i margen altså. menn som opplever dette føler seg rimelig stolte og fornøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2002 #9 Del Skrevet 13. april 2002 Jeg har også "melk" i puppene. Det har jeg hatt siden jeg tok abort for 1 år siden. Av og til(når jeg klemmer på dem)spruter det! Var redd det var noe "galt" så jeg kontaktet en lege og hun sa det var helt vanlig og at det ikke blir borte hvis brystene blir stimulert jevnlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå