Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har lett PCOS og ble anbefalt lapraskopi operasjon + behandling med metformin.

Nå har jeg vert i gjennom en vellykket lapraskopi-operasjon (utenom blødning fra et operasjonssår da..)

Legene sa at de hadde gjort det de skulle, brent bort cyster på eggstokkene. De sa også at alt såg normalt ut, og att eggstokkene er "åpne" (Spylte gjennom med kontrastvæske)

Så da håper jeg på at syklusen er i gang, og jeg kan bli gravid! :jepp:

Blør litt nå, men er vel noe vanlig etter en slik operasjon...?

Noen andre med PCOS som har hatt samme operasjon og har gode erfaringer etterpå?

-Blitt gravid? :)

Endret av lisa*
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:) Håper å få et svar på dette!! :jepp:

Jeg vet foresten at det er vanlig å blø etter operasjonen, men nå har jeg kraftige mensen blødninger... jeg opererte på mandag, hadde bare litt blødning da noen dager.. Noen andre erfarninger med det? Kan jeg ha fått menstruasjonen?

:goodbye:

Endret av lisa*
Skrevet

Jeg har ikke hatt samme type operajon, men jeg har hørt at det er mange som får mensen etter en operasjon, rett og slett fordi kroppen blir litt "forvirra". Så det kan jo hende det er mensen du har fått?

Skrevet

Jeg blødde veldig etter operasjonen, mye mye mer og mye lengre enn en vanlig mens. Var såpass unormalt at jeg ba om en GU når jeg alikevel var på samtale med gynekolog noen dager etter operasjonen. Da kunne han ikke se hvor det blødde fra, men han kunne se at det ikke var mensen. Mensen kom to uker etterpå.

Skrevet

oki.. jeg er ferdig med å blø nå.. :) minnet meg og menstruasjons blødning og smerter ser du.. men ikke godt å vite! :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...