Gjest Vimsevas Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Hei jenter! Ja enkel å greit, hvor måler man "waist" "bust" og "hips"? Er midjen der vi er tynnest, på magen? Bust er vel rundt puppene? Og hoftene er jo der vi er 'tykkest' på bena. Men sliter litt med de britiske str! Skal kjøpe meg bikini på nett:) Så viktig at det blir riktig.. Er ikke så lett det her.. spesielt BH! Jeg bruker 75c i bh, må jeg ha s, eller M i bikini topp? Jeg er 83cm rundt bysten, det tilsier seg en S, men er usikker på om det blir lite.. Og truse, hvordan skal jeg måle meg til riktig str der? Noen som har greie på dette:)? (Noen som f eks bruker 75c, hvor mange cm har dere rundt bysten?)
Saeria Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Jeg tror kanskje du vil få flere svar om du spør i velværeforumet. Hoftene er jo mer over rumpa og ikke selve lårene. Med en 75 cm omkrets under brystene ville jeg gått for en M. Truse skulle vel være likt det du bruker hjemme. Den største forskjellen er nok i BH størrelser og buksestørrelser hvor britene måler i inches i stedet for cm. En 75C tilsvarer en 34C i engelsk størrelse.
Gjest Vimsevas Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 70 cm er jeg under brystene.. 83 rundt ryggen med brystene. Ingen som bruker 75 C her? Hva ville dere brukt? s, m? Er så usikker:S (ikke lenge siden jeg opererte inn silikon, så det er også grunnen til at jeg ikke er helt sikker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå