qrs Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Suger disse dårligere enn andre? Har en ny slik vifte fra Grepa og syns den suger så dårlig. I tillegg bråker den veldig mye. Og før jeg tettet et hull (hva nå i all verden de er der for?) på hver side av den så kom det luft og damp ut der. Noen som har erfaringer med slike vifter? Hva gjør jeg med den som jeg har og som jeg ikke er fornøyd med?
Thomasine Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Vi hadde en uttrekkbar sist. Tror det var Electrolux. Vi hadde ingen problemer med den. Hvis du ikke er fornøyd, bør du kontakte stedet du kjøpte den og reklamere, vel... Ingen vits å vente på at garantien løper ut...
Gjest Gaby Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Suger disse dårligere enn andre? Som alle andre vifter, finnes også disse med mange forskjellige spesifikasjoner når det gjelder kapasitet. Finn ut hvor mange m3/t vifta di suger, den bør ha iallefall over 500 m3/t. Ta kontakt med leverandør/selger, eller så kan du kanskje finne spesifikasjoner på nettsiden til Grepa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå