Gå til innhold

hvordan oppbevarer du alle veskene dine?

Vilje

Anbefalte innlegg

Vel, av de veskene jeg har (ikke det at jeg bruker noen av de, jeg vil bare ha :ler:) ligger i et skap der jakkene henger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Jeg har tre vesker jeg veksler ofte på å bruke - disse har fått sin egen hylle i skoskapet mitt.

Resten av veskene mine ligger nederst i klesskapet. Jeg har store planer om knagger og hyller på veggen på soverommet, men vi skal nok bytte soverom med minstemann i huset, så ingenting er blitt gjort enda. (Har hatt bytteplaner i et år nå. :o Er inne i en laaaaaaaang planleggingsfase. Med andre ord: er utrolig treig.) Så inntil videre er det litt kaos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg har veskedilla og har massevis av kule vesker. Hun har ret og slett laget en slags installasjon på soverommet med dem.

Har brukt en hel vegg og hengt opp veskene enkeltvis. Ser veldig kult ut!

Men desverre litt for jentete for samboeren min... så hos meg henger de på en knakkrekke bak soveromsdøra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M-ling

Lettere tilfeldig strødd utover et eller annet sted jeg ikke er helt sikker på (fant den ikke sist iallefall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Gjest gjesta

Mine står pent plassert på bunnen av klesskapet mitt...

Har ingen spesielt dyre vesker og ikke spesielt mange som jeg bruker heller, så det funker fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veskene mine oppbevarer jeg i nederst hyllen i klesskapet, bortsett fra de jeg bruker mest (som ofte også er av de nyeste) som enten henger på noen knagger på soverommet eller står det jeg etterlot dem sist, dvs henger på en stol på kjøkkenet eller i stua. Prøver å rydde i veskebeholdningen å kaste det som er ødelagt (selv om det bare er litt i hanken :roll:) for å holde den litt under kontroll.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veskene mine henger på knagger i gangen. Men, nå begynner det og bli så mange at jeg må få en ny plass til dem...... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger dem på dørhåndtak jeg. Da finner jeg dem lett (men det er vanskelig å lukke dører da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...