Ruby Skrevet 8. mai 2003 #1 Del Skrevet 8. mai 2003 Hei! Noen som vet hvordan jeg kan få tak i folks e-mail adresser, er det noe sted jeg kan søke på nettet etter dem? Jeg leter etter en gammel brevvenninne, jeg har selvfølgelig navnet, men er usikker på adressen... Setter pris på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Admin'C Skrevet 9. mai 2003 #2 Del Skrevet 9. mai 2003 Det er veldig vanskelig, hotmail har et system der man kan legge seg ut frivilig eller så pleier de fleste ikke å lege seg ut siden da får spammere tak i adressen dems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. mai 2003 #3 Del Skrevet 9. mai 2003 Du KAN finne noe på www.telefonkatalogen.no. Ellers kan du kanskje søke på http://klassekamerater.spray.no/ eller et søk i forskjellige søkemotorer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 10. mai 2003 #4 Del Skrevet 10. mai 2003 Kvasir har også en personkatalog hvor man kan søke: > http://www.kvasir.no/personer/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Admin'C Skrevet 12. mai 2003 #5 Del Skrevet 12. mai 2003 og hotmail har en, men få legger igjen mailen sin der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. mai 2003 #6 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg husker for en tid tilbake, en webside med en del epostadresser. Merkling nok lå jeg også der, selv om jeg aldri hadde registrert meg. Kommer ikke på adressen akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 13. mai 2003 #7 Del Skrevet 13. mai 2003 > www.adresseboken.com er forresten også en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. mai 2003 #8 Del Skrevet 13. mai 2003 > www.adresseboken.com er forresten også en. ah.. den var det jeg skulle frem til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå