Gjest gjest , hjelper Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Venninnen min kjøpte en selvbruningskrem på H&M noe jeg aldri hadde gjort , Det er en sånn sunspray , vet ikke mer. Men det er en sånn man skal spraye på fra alle vinkler sto der. Og hun sprayet mot ansiktet ! , og har sånne brune flekker , det er bare ikke jevnt , og ser ikke bra ut. Og jeg skal hjelpe henne , imorgen skal jeg iallefall gi huden dyprens , men tips til hva jeg kan gjøre ? Går brunfargen vekk når jeg renser , peeler , legger maske , osv. Eller er det mer som skal til? Hun skal møte de nye eierene til en hest hun rir på lørdag. Så vil gjerne få det vekk til da . Går det vekk vist jeg gjør noe eller går det vekk av seg selv etter noen uker ? Vet ikke hvordan det fungerer med sånn selvbruningsspray. Håper noen kan hjelpe!
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Det viktigste før en bruker selvbruning, uansett hvilket merke det er et godt forarbeid. Peeling og fuktighteskrem. Når skaden først er skjedd er der vel ikke så mye en kan gjøre, men en kan jo prøve med peeling først, også bruker mengder med olje.
Miel Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Hvis ikke fargen er altfor intens kan du få vekk mye med vannfast sminkefjerner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå