Gå til innhold

Potetsangen i bryllupet

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Beate_*
Skrevet

Jeg skal gifte meg med en mann som nylig arvet en potetgård av sin nå pensjonerte far.

Jeg vet ingenting om poteter, men han er rene eksperten.

I bryllupet, vil han spille denne låta i kirken:

Jeg er kanskje litt konservativ av meg, men jeg vil absolutt IKKE gifte meg til en sang fra Portveien 2! Hvordan skal jeg få ham til å endre mening? Han er hard som stein.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her må du nok kompromisse litt for å unngå at ekteskapet ender før det har begynt! Kan dere ikke synge potetsangen istedet for "velkommen til bords"-sang i selskapet? Jeg regner med at dere skal servere poteter?

Endret av pøbelsara
Skrevet

...og får dere en datter, hun hete Laila Beate...

Gjest Bellatrix
Skrevet
Her må du nok kompromisse litt for å unngå at ekteskapet ender før det har begynt! Kan dere ikke synge potetsangen istedet for "velkommen til bords"-sang i selskapet? Jeg regner med at dere skal servere poteter?

Ja. Ta den i selskapet.

Gjest Bellatrix
Skrevet
...og får dere en datter, hun hete Laila Beate...

:ler:

Skrevet (endret)

....eller dere kan bruke den til bryllupsvals!! :-D :banantroll: :banantroll:

Endret av pøbelsara
Skrevet

Mye moro man kan ha med poteter i er bryllup, da! Du kan jo ha potetris som brudebukett? Og så kan gjestene kaste poteter på dere når dere kommer ut av kirken.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Mye moro man kan ha med poteter i er bryllup, da! Du kan jo ha potetris som brudebukett? Og så kan gjestene kaste poteter på dere når dere kommer ut av kirken.

:ler: Du glemte at de kan ha potetløp som selskapslek.

Skrevet
:ler: Du glemte at de kan ha potetløp som selskapslek.

Å ja! De kan jo holde bryllupet i potetkjelleren og pynte med potetskrell i lange remser! Og lage bordkort med potettrykk!

Skrevet
:hoho:
Skrevet (endret)

Og dra på bryllupsreise i en potetbåt.(..) Og hvis ikke poteter funker som ris, så har man jo alltids potetmel. ;)

Neida, spøk til side: et kompromiss er kanskje mer aktuelt, som foreslått tidligere? Kanskje da under middagen eller lignende?

Mvh Yvonne :duskedame:

Endret av Yvonne
Skrevet

herregud er det virkelig mulig.. han kan da umilig være seriøs med dette? eller?

foreslå alt det som er foreslått over her (vel.. kanskje ikke ALT.. hehe) som et kompromiss.. mot at du slipper å høre den i kirken.

eller... du kan prate med presten dere skal ha, og få han til å nekte å spille den i kirka. :fnise:

tviler vel på at noen prest ville tillate det uansett men..

Skrevet

Jeg har sunget ta en potet på show, men det har aldri falt meg inn at man kan ha den i et bryllup :ler:

Hva med å møtes på halvveien, og heller bruke sangen som et morsomt poeng i en tale? Litt underlig å ha den i kirken ettersom det ikke har noe med selve vielsen å gjøre. Men sangen i seg selv er jo superbra! :ler:

Skrevet

:skratte::hoho: :hoho: :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...