Gjest LanaLane Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Har nettopp begynt i ny jobb i barnehage og da det ble snakk om lønn så ba sjefen min meg om å ta med CVen min i morgen sånn at hun kan se hva jeg skal tjene. Dette er helt nytt for meg, har det med hvor mange år man har vært i jobb i det hele tatt eller bare innenfor barnehage i dette tilfellet? Ble skikkelig usikker nå... Noen som har peil?
Gjest Casey Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Dersom det er snakk om offentlig sektor ser de ofte på hvor mange år du har jobbet tidligere. Da er det ikke så merkelig at du må ta med din CV.
Gjest LanaLane Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Aha...jeg har jobbet iallefall 7 år før dette. Hvor mye innvirkning snakker vi om?
Gjest Casey Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 De har tabeller og lønnsrammer som gjør at de vurderer 7 år opp mot hvilket lønnsspenn som de da har å forholde seg til. Tilleggene kommer selvsagt utenom den lønnen lederen foreslår. Lokale lønnsforhandlinger kan også være bestemmende for hva din lønn lokalt i din kommune kan bli. En telefon til ditt fagforbund kan gi deg informasjon om veiledende lønn for en med din erfaring. Kanskje du blir tilbudt mer, avhengig av lokale forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå