Gjest Gjest_frustrert_* Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jeg skal i møte med NAV. Er under yrkesrettet attføring, pga psykisk sykdom. Jeg skulle vært ferdig nå til sommeren, men nå føler jeg meg for syk til å klare alle eksamnene. Noen eksamner blir derfor utsatt til neste semester. Men jeg har jo bare attføring til sommeren, så jeg lurer på hvordan sjansene mine er for å få forlenget attføringsperioden sin, med et halvt år eller lignende? Må jeg gjennom en full søknadsprosess igjen? Jeg var gjennom en slik prosess for et år siden og slet meg fullstendig ut i et halvår (saksbehandlingstiden) fordi det virkelig kan være tøft å skulle ordne alt, få tak i de man skal ha tak i og alt sammen.. Vil gjerne høre andres erfaringer og tips
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Det gikk greit for meg å få forlenget attføringsperioden. Jeg har en sykdom som svinger veldig. Be om en time hos nav. Da blir det lagt en ny handlingsplan som passer deg. Husk at det er en grunn til at folk for attføring.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Takk for oppmuntringen! Noen flere som har erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå