Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ine_*
Skrevet

Er det noen som bruker blank mascara som har en bra å anbefale? Og hvor får man kjøpt det?

Skrevet

Jeg husker at jeg brukte en blank maskara for et par år siden. Jeg kjøpte min på body shop. vet ikke om de har den maskaraen lenger.

Gjest Alvebruden
Skrevet
Jeg husker at jeg brukte en blank maskara for et par år siden. Jeg kjøpte min på body shop. vet ikke om de har den maskaraen lenger.

Joda, de har den fortsatt. :jepp:

Gjest Catwoman
Skrevet

De har den enda. Det er kombinert til vipper og bryn. Jeg bruker den - synes den er veldig bra. :)

Den puffer opp vippene - så de ser fine ut.

Også bruker jeg den på brynene for å holde uregjerlige hår på plass.

Gjest Gjest_ine_*
Skrevet

takk for tipsene!:)

Jeg har hatt den fra Body Shop, men er ikke så glad i den egentlig. Noen som vet om andre merker som har blank mascara?

Gjest StockDama
Skrevet

Jeg er litt n00b, så jeg må spørre.

Hva er vitsen med en blank maskara?

Gjest Bloom
Skrevet

Dior har en som er blank, er vel egentlig mest til bryn men.. Ellers så er det jo den som heter Talika. Hvis du ikke skal bruke noe farget over

Gjest Gjest_ine_*
Skrevet

takk for tipset om Talika, har aldri hørt om den..

Svar til StockDama; er ikke så glad i mye øyesminke, men blank mascara er fin til å få vippene litt "bøyd" oppover og forme:)

Virker som de fleste som er blanke er sånne som kan brukes både på vipper og til å forme øyenbryn..

Gjest StockDama
Skrevet
Svar til StockDama; er ikke så glad i mye øyesminke, men blank mascara er fin til å få vippene litt "bøyd" oppover og forme:)

Aaah..vel, det gir jo faktisk mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...