Gå til innhold

Onanere en gutt

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_lurer_*
Skrevet

Jeg har jo onanert kjæresten min en' gang før.. men har dere noen tips til noe dere synes er ekstra godt ? Vil gjerne overaske ham ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger mange tips på mange tråder. Jeg liker variasjon. Munn...hender...klemme ballene...varmt/kaldt vann i munnen før man gaper over....olje....finger i rumpa (mange reagerer negativt på dette)...massere hele kroppen først...fisherman i munnen (skummel fordi enkelte synes det blir sterkt)... :)

Skrevet
Jeg har jo onanert kjæresten min en' gang før.. men har dere noen tips til noe dere synes er ekstra godt ? Vil gjerne overaske ham ^^

Dersom du stryker varsomt på undersiden av ballene samtidig er dette helt topp. Dersom han liker det kan du jo også samtidig bruke en finger i rompa.

Mange muligheter - prøv det frem litt!

Elllers er jeg strømpefreak og synes det er veldig sexy dersom du har på deg lange strømper samtidig og gjerne gnir et nylonkledd lår eller kne litt forsiktig på undersiden av ballene.

Jeg blir kåt når jeg tenker på dette - kos dere!

Skrevet
Ligger mange tips på mange tråder. Jeg liker variasjon. Munn...hender...klemme ballene...varmt/kaldt vann i munnen før man gaper over....olje....finger i rumpa (mange reagerer negativt på dette)...massere hele kroppen først...fisherman i munnen (skummel fordi enkelte synes det blir sterkt)... :)

Takk for tips :)

Skrevet

Jeg er jente da, men..

Ta olje på hendene slik at det blir glatt, så bruker du en finger til å stimulere selve hodet samtidig som du bruker resten av hånden til å dra forhuden fram og tilbake. Varier hvor fort du ronker han :) Da blir det bedre enn samma kjøret hele tiden.

Massere ballene kan være godt.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har inntrykk av at veldig mange menn syns kvinner har et litt for slapt grep om kuken når de skal onanere dem.

Så jeg slenger meg på de ovennevnte rådene, og skyter inn at det også kan være fint å ha et litt hardere grep.

Skrevet

Viktigste er selvsikkerhet, at du gjør det du har bestemt deg for uten å nøle alt for mye og gi utrykk for at du liker det selv.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har inntrykk av at veldig mange menn syns kvinner har et litt for slapt grep om kuken når de skal onanere dem.

Så jeg slenger meg på de ovennevnte rådene, og skyter inn at det også kan være fint å ha et litt hardere grep.

har fått høre at det beste blir å ligge alle fingrene samme vei når jeg holder rundt, tommelen paralelt med de andre fingrene og ikke på andre siden.. fort å klemme for hardt da.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har sett mange menn som ronker, og aldri har jeg sett noen som gjør det uten å gripe rundt hele, med tommelen på motsatt side.

Ikke har jeg vært borti noen som har spurt om jeg kunne gjøre det på den måten på dem heller.

Gjest irreversible
Skrevet

kjæresten min liker ikke at jeg rører ballene hans, og jeg kan bare våge meg å komme i nærheten av rumpehullet!

:)

han liker heller ikke at jeg klemmer hardt, enda han liker at jeg suger ham hardt....kanskje ikke fullt så kraftig med en munn som med en hånd der...

men ja, det går i oljer, spytt osv.

....kunne ikke alle ha vært like da, så kunne vi fulgt en mal uansett hvem vi var med.

...kunne kanskje blitt litt kjedelig. eller bare perfekt :)

Skrevet
kjæresten min liker ikke at jeg rører ballene hans, og jeg kan bare våge meg å komme i nærheten av rumpehullet!

:)

han liker heller ikke at jeg klemmer hardt, enda han liker at jeg suger ham hardt....kanskje ikke fullt så kraftig med en munn som med en hånd der...

men ja, det går i oljer, spytt osv.

....kunne ikke alle ha vært like da, så kunne vi fulgt en mal uansett hvem vi var med.

...kunne kanskje blitt litt kjedelig. eller bare perfekt :)

Dette er faktisk første gang jeg hører om en mann som ikke liker å bli befølt på ballene. At noen liker å bli behandlet hardt og brutalt og andre ømt og forsiktig kan jeg skjønne, men at noen misliker å bli befølt på ballene høres merkelig ut for meg. Har du spurt om grunnen til at han ikke liker det?

Skrevet

Unnskyld meg, men er ikke å onanere noe man gjør med seg selv?

Gjest kosegutt
Skrevet

kos og beføl hele området fra lår til baller å kuk før du runker ham.før en fing rundt anus gjerne litt inni.da eksploderer jeg.

Gjest Gjest
Skrevet
Dette er faktisk første gang jeg hører om en mann som ikke liker å bli befølt på ballene. At noen liker å bli behandlet hardt og brutalt og andre ømt og forsiktig kan jeg skjønne, men at noen misliker å bli befølt på ballene høres merkelig ut for meg. Har du spurt om grunnen til at han ikke liker det?

han syns området er altfor følsomt og at det kiler.

Skrevet

Jeg var sammen med en dame en gang som var rene melkemaskinen, og noe større kompliment kan ikke en kvinne få! Hun kjørte på med begge hender, en hånd pluss suging, masse deilig olje, deilige slurpe og slafselyder, hånd innerst ved roten mens jeg pulte munnen hennes, og en hel masse andre kreative påfunn. Isbit, Fishermans Friend, Doc, Kremsprøyte, bruspulver osv.

Du kan glede ham med å inngå et veddemål om at du greier å holde staken hans stiv i 3 timer og så jobbe som et dyr for å få det til. Da blir han imponert. Hvis du taper bestemmer han straffen!

Husk å smil søtt under massasjen!

Vennlig hilsen OsloMann

Skrevet

Varmende massasje olje er populært her i huset, eller bruke et silketørkle og runke ham med, til han tilslutt kommer i tørklet.

Skrevet
Du kan glede ham med å inngå et veddemål om at du greier å holde staken hans stiv i 3 timer og så jobbe som et dyr for å få det til. Da blir han imponert. Hvis du taper bestemmer han straffen!

Eller ender opp med gnagsår ;) Har ikke noe problemer med å holde ting gående i laaaang tid her, enten med munn eller andre ting, men ganglaget hans blir ganske spesielt etterpå :ler:

Skrevet

OK, jeg overdreiv, men en time mener jeg helt alvorlig at er fullt mulig. Vi gutta kan jo ligge å runke noen timer alene, så da bør dere damene kunne holde på en time! Det må da være "lett behandling" med litt pauser, småprating osv. Med en gang du merker at den blir slapp, øk tempo eller skift teknikk... Eller kanskje du ikke trenger noen instruksjon... ?

Oslo Mann

• 3 uker senere...
Gjest Lykkelig Omskjært
Skrevet

Jeg er omskjært, og jeg foretrekker at en holder stramt nede ved penisrota og masserer penishodet med vaselin eller noe lignende. Dan kan jeg holde det gående lenge, og når jeg først kommer, er det som et olja lyn med intense, deilige følelser! Jeg har ingen problemer med å være omskjært, snarere tvert om. Denne metoden går også an om en ikke er omskjært. Hold da forhuden stramt trukket tilbake nede ved penisroten så strengen tøyes skikkelig, og stimuler penishodet ved hjelp av vaselin eller lignende.

En variant som kan sammenlignes med å skru av korken på en flaske er å ta et godt grep om penishodet og "skru fram og tilbake", spesielt like bak og under hele penishodet. Bruk rikelig med vaselin eller annen smøre/glidemiddel. Dette vil til slutt fremkalle intens orgasme, og da er "korken" av!

Ingenting kan likevel erstatte en god, lang hyrdestund med sex hvor en tar seg god tid og nyter og utforsker hverandres kjønnsorganer. Her har jeg bare godt å si om å være omskjært og maksimal stimulering. Dama mi er også fascinert av det og sier hun får maksimal nytelse.

Jeg hører gjerne tilbakemeldinger fra andre damer der ute om deres erfaringer med omskjærte peniser. Det aller viktigste er likevel renslighet, omskjært eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...