Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #1 Skrevet 8. mai 2003 Har aldri brukt stay-ups før, men skal ha det under brudekjolen min. Er så redd for at de skal skli ned og henge og dingle rundt anklene mine uten at jeg merker det! Tenk så pinlig... :-? Skjer det? Er det forskjell i kvaliteten på dyre og billige stay-ups i forhold til dette? Noen som har noen merker å anbefale?
Livets datter Skrevet 8. mai 2003 #2 Skrevet 8. mai 2003 Jeg lover deg at du merker det om de sklir ned , men ikke desto morsommere om de skulle gjøre det, nei. Jeg kjøper mine hos Lindex, og de sitter som støpt!
Gjest M-ling Skrevet 8. mai 2003 #3 Skrevet 8. mai 2003 Det har iallefall aldri jeg opplevd. Det er jo en gummiring øverst som holder de oppe.
Dødspingvinen Skrevet 8. mai 2003 #4 Skrevet 8. mai 2003 Neida, de sklir ikke. Men du må være obs på å kjøpe riktig størrelse, ellrs kan de være litt ekle. Gummibåndene kan lett bli litt for stramme, så det er ofte lurt å kjøpe en størrelse eksta. I hvert fall har det vært sånn de jeg har kjøpt på H&M
Felix Skrevet 8. mai 2003 #5 Skrevet 8. mai 2003 De detter ikke ned på ankelen, med mindre du har blingset noe voldsomt feil på størrelsen.. Men de har en egen evne til "trekke seg litt ned". Og da kan de tidvis rynke seg ved ankelen. Pluss at har du miniskjørt kan lett blondekanten på stay ups'ene synes. Og det er jo ikke så lekkert (utenfor soverommets 4 vegger..)
Augustbrud02 Skrevet 8. mai 2003 #6 Skrevet 8. mai 2003 Jeg har kun opplevd dette på strømper som jeg har brukt flere dager og som ikke er helt nye. Men da tar jeg litt vann rundt gummikanten og de sitter godt igjen. Kjøper mine strømper hos Lindes og er fornøyd med de. Forøvrig må jeg si at det er litt ålreit med strømper av ennå bedre kvalitet på en sånn dag. Kjøpte mine strømper i brudebutikken og de var mye bedre enn Lindex-strømpene.
Pusekatt Skrevet 8. mai 2003 #7 Skrevet 8. mai 2003 En viktig greie er vel å kjøpe stay-ups i riktig størrelse. Har dårlige erfaringer med stay-ups fra H&M, de rakner bare du ser på de nesten. Mvh Pusekatt
Midnattsol Skrevet 8. mai 2003 #8 Skrevet 8. mai 2003 Kom til å tenke på min første stay-ups opplevelse. Det var full krise en nyttårsaften fordi jeg ikke hadde tynnstrømpebukser eller stay-ups. Løsningen ble at jeg lånte av søstra mi, som er litt breiere i lårene enn meg. Utpå kvelden oppdaga jeg plutselig at stay-upsene hadde rulla ned på begge føttene, og der sto jeg med to "pølser" rundt anklene. :oops: Gjett om jeg kjøpte mine egne etter det, i RIKTIG størrelse. De sitter som støpt!
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #9 Skrevet 8. mai 2003 Midnattsol: der har du marerittet mitt, ja! Og når man er brud og alle er litt oppmerksom på en hele kvelden er det ekstra ille...
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #10 Skrevet 8. mai 2003 Ett godt tips er å ikke bruke så masse hudkrem under gummifeltet øverst. Da sitter de godt! EMMA - ikke innlogget
Midnattsol Skrevet 8. mai 2003 #11 Skrevet 8. mai 2003 Midnattsol: der har du marerittet mitt' date=' ja! Og når man er brud og alle er litt oppmerksom på en hele kvelden er det ekstra ille...[/quote'] Skjønner, men det går bra. Du kjenner om de sitter godt eller om de er for store. Dessuten så var disse brukt en del ganger av søstra mi og var blitt litt "slakke i strikken", men det var kriiiiseløsning, så jeg måtte bare. Kunne jo ikke gå i "bærlæggan".
meta Skrevet 8. mai 2003 #12 Skrevet 8. mai 2003 Mine skle ikke og jeg har ikke opplevd det før heller. Ikke engang med billige strømper.. Men hvis du er usikker, kan du jo bruke strømpebukse på selve bryllupsdagen og så skifte til strømper før kjolen tas av. Det gjorde jeg. Dessuten er det kanskje litt mer behagelig, for det kan jo bli varmt under kjolen :oops:
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2003 #13 Skrevet 8. mai 2003 Stay-ups skal ikke skli ned hvis du kjøper riktig størrelse og litt god kvalitet. Jeg har et par fra woolford som jeg er kjempefornøyd med. Kanten opp er bred,jeg synes det er behagelig, men tror de kommer med smalere "strikk" også. Stoffet er kjempemykt og sterkt! Har brukt de maaange ganger og vasket de mye, men de er like fine som nye ennå Koster jo litt da, men ikke mer enn at de er verdt det!
'Lilly' Skrevet 8. mai 2003 #14 Skrevet 8. mai 2003 Stay-ups skal ikke skli ned hvis du kjøper riktig størrelse og litt god kvalitet. Jeg har et par fra woolford som jeg er kjempefornøyd med. Kanten opp er bred' date='jeg synes det er behagelig, men tror de kommer med smalere "strikk" også. Stoffet er kjempemykt og sterkt! Har brukt de maaange ganger og vasket de mye, men de er like fine som nye ennå Koster jo litt da, men ikke mer enn at de er verdt det![/quote'] Hvor mye koster disse, da???
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2003 #15 Skrevet 8. mai 2003 hm...mener å huske at de jeg kjøpe kostet 230,-, så jeg vil vel tippe mellom 2-300 for et par? Er ikke sikker, det kan jo variere veldig fra butikk til butikk.
14062003 Skrevet 8. mai 2003 #16 Skrevet 8. mai 2003 De stay-upsene jeg har prøvd (både dyre og billige), har sklidd ned på meg - selv med strømpeholdere. Menmen, jeg kan ikke få strømpebuksene til å sitte heller, jeg - uansett størrelse, form og pris.
MissiS Skrevet 8. mai 2003 #17 Skrevet 8. mai 2003 Promblemet mitt er ikke at de sklir ned, de ruller seg ned på mine bein... Arg!!! Så irriterende! :evil: MissS
Montezuma Skrevet 9. mai 2003 #18 Skrevet 9. mai 2003 Bare husk qt du IKKE bruker bodylotion! For da vil ikke gummien feste. Jeg bruker vanligvis de på Lindex til 69,-, og de er helt greie. Men til bryllupet ville jeg kanskje ha spandert litt ekstra for bedre kvalitet, som en nevnte tidligere. Selv hadde jeg ikke stayups i bryllupet vårt, men torsolette og stockings.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå