Prinsesse Snuppelure Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 hei på dere! Jeg skal til London om noen uker, og kjæresten har tenkt å få seg sydd antrekk. Jeg skal titte rundt og se om jeg finner noe kult til bryllupet/kjolen etc. noen som er kjent i London og vet hvor det er billig og bra - altså butikker som innehar assesoirer, stæsj, brudepynt, saker og ting etc...?? Ha en fin dag, jenter! tudelu!
Concertina Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Har aldri vært på bryllupsstæsj-shopping i London, men vet at slikt kan finnes hos noen av de store kjedene som: Bhs, ligger i 252-258 Oxford Street Debenhams, ligger i 334-348 Oxford Street. Monsoon har vel også noe, de ligger bla. i 264 Oxford Street. Ellers så er det endel linker og informasjon på denne siden You and your wedding (magasinet) har et forum (må registrere deg for å få poste/lese), du kan jo alltids spørre der så får du helt sikkert noen gode svar Kos deg i London
Prinsesse Snuppelure Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 Er du en engel eller?? Tusen takk! Har aldri vært på bryllupsstæsj-shopping i London, men vet at slikt kan finnes hos noen av de store kjedene som: Bhs, ligger i 252-258 Oxford Street Debenhams, ligger i 334-348 Oxford Street. Monsoon har vel også noe, de ligger bla. i 264 Oxford Street. Ellers så er det endel linker og informasjon på denne siden You and your wedding (magasinet) har et forum (må registrere deg for å få poste/lese), du kan jo alltids spørre der så får du helt sikkert noen gode svar Kos deg i London
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå