Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

Bestilte pakke fra SN for over to uker siden, på SN sine sider står det at den er sendt den 22.03.08. Men når jeg søker på posten.no med kollinummeret finner de den ikke... Den kostet 202,50 så den har sikkert blitt stoppet i toll, men det burde da ha stått på posten.no at den har ankommet Norge?

Når er det passelig å bli bekymret for at pakken er forsvunnet og kontakte SN?

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Grunnen til at du ikke finner den på posten.no er fordi sn bruker at annet firma til å levere pakker enn det vi gjør i norge. Så du må rett og slett sjekke i rett firma for å finne ut hvor pakken er.

Hvis det står at pakken er sendt fra sn, så er sjangsen stor for at den bare er tatt i tollen, og da kan det fort ta litt tid.

Skrevet

Jeg fant min pakke på posten.no, så det er fullt mulig StockDama.

Gjest StockDama
Skrevet
Jeg fant min pakke på posten.no, så det er fullt mulig StockDama.

finner ikke min

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

Ok, takk for svar =) Hvilke firma bruker de da?

Skrevet

Man finner den ikke, før den har ankommet Norge. Noen ganger tar det litt tid, har tatt

opptil 10 dager fra min ble sendt, til den ankom Norge.

Kan jo ha tatt litt ekstra tid pga påsken.

Gjest Imsdal
Skrevet

Har du prøvd å spore pakken din fra Strawberrynet sine sider? På venstre side står det shipmentstatus, tast inn ordrenr. der (det har du sikkert fått på mail), da får du opp en ny side, der ser du når den er sendt osv. Trykk på details, da får du opp når den er sendt. (Det er akkurat som om det er to datoer for når pakken er sendt)

Feks på min ordre:

Strawberrynet: 2008/03/24

Hongkong post: The item left Hong Kong for its destination on 29-Mar-2008

Jeg har ikke fått denne pakken enda :)

Finner ikke ut hvor den er eller akkurat når den kommer frem, men da vet jeg ihvertfall at den er på tur fra Hongkong :)

Skrevet

Pleier ofte å ta litt tid når den blir stoppet i tollen...

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet
Har du prøvd å spore pakken din fra Strawberrynet sine sider?

Det har jeg gjort ja. Står den skulle komme til norge innen 1-2 arbeidsdager, max 3-4...

Skrevet

Husk å sende inn kvitteringen for tollen så du får igjen pengene dine da :gjeiper:

Gjest Gjest
Skrevet

Har en pakke selv fra USA som det kun står sendt 22.mars på.

Skulle jo ha vært her for lenge siden. Det er jo greit at de må innom tollen men det bruker da uansett å komme opp på trackingen.

Irritert.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

Nå er det da snart fire uker siden pakken ble sendt. Begynner å bli litt bekymret her...

Er det noen som vet hvem/hvor jeg skal henvende meg for å finne ut av hvor pakken har havnet?

Gjest Imsdal
Skrevet

Samme problem her egentlig, bestilte noe for snart 3 uker siden og det har enda ikke kommet!

Har jo bare brukt å ta 10-14 dager selv om det har vært innom tollen...

Noen som vet om det er noe spesielt som gjør at det tar så lang tid?

Skrevet
Samme problem her egentlig, bestilte noe for snart 3 uker siden og det har enda ikke kommet!

Har jo bare brukt å ta 10-14 dager selv om det har vært innom tollen...

Samme her.. litt stressa no! prøvde å søke opp pakken på posten.no men den fant ingenting.. hmmm

kanskje fordi jeg bestilte i påska?

vet dere om man får pengene tilbake om man ikke får produktene i det hele tatt?

Skrevet (endret)

Jeg har sendt mail til SN og etterlyst mine 2 pakker to ganger allerede. Siste svar var at jeg måtte vente i 4 uker. Hvis pakkene ikke hadde kommet da, eller det er spor etter de, så skulle de se på det igjen.

Kjedelig å vente så lenge. Men litt rart at så mange venter....

Send en mail til xxx og etterlys varene deres. Hvis de ser at mange i Norge venter på pakke, så kanskje de gjør noe.

E-postadresse fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Gjest Imsdal
Skrevet

Jeg bestilte også i påska.. Får prøve og sende dem en mail da.. Irriterende å gå slik og vente :sukk:

Skrevet

Det virker som det er har vært en del rot i posten i det siste. Siste pakke jeg fikk fra SN for et par uker siden kom med to utleveringslapper??? En vanlig og en utskrevet etter tollbehandling, - dessuten kom pakken av en eller annen grunn fra Sveits. En uke senere fikk jeg PC tilbake fra reparasjon og da fikk jeg ikke utleveringslapp i det hele tatt. Fikk først vite at PC var kommet da jeg kontaktet firmaet som hadde reparert den.

Skrevet

Det som er så rart er at jeg bestilte 3 pakker samme dag, og enda en pakke dagen etterpå. Den siste bestilligen og en av de andre kom for snart 2 uker siden. Men de andre to, borte vekk....... :tristbla:

Skrevet

Det kommer litt an på hva dere har bestilt også. Kosmetikk/hudpleie blir sendt fra Hong Kong som vanlig (jeg bestilte 7. april - den ankom Norge 11. april og er nå i tollen) Parfyme derimot, må sendes på annet vis og tar endel lenger tid. Blir sendt fra Singapore - deretter til Sveits før Norge. Tar derfor endel lenger tid - kan heller ikke spores på samme vis.

Har aldri opplevd at pakker fra SN ikke har kommet - har handlet der rundt 40 ganger :sjenert:

Skrevet
Det kommer litt an på hva dere har bestilt også. Kosmetikk/hudpleie blir sendt fra Hong Kong som vanlig (jeg bestilte 7. april - den ankom Norge 11. april og er nå i tollen) Parfyme derimot, må sendes på annet vis og tar endel lenger tid. Blir sendt fra Singapore - deretter til Sveits før Norge. Tar derfor endel lenger tid - kan heller ikke spores på samme vis.

Har aldri opplevd at pakker fra SN ikke har kommet - har handlet der rundt 40 ganger :sjenert:

Ahaaaa, det var parfyme jeg hadde bestilt som kom via Sveits. Takk, så ble i allfall det mysteriet løst :fnise: . Men skjønner uansett ikke hvorfor det kom to hentelapper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...