Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Skiller den vippene godt? Har nå Helena Rubinstein Lash Queen Feline Blacks og den skiller ikke vippene så godt. Er Great Lash litt i samme gate? Må si jeg ble skuffet over at en så dyr mascara som HR sin var dårligere enn f.eks. Max Factor Masterpiece... Noen som liker HR sin?
Gjest Tigress Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Eg har alle dei tre du snakkar om eg, og likar dei godt alle tre. Skal eg rangere dei så er nok HR sin den beste, deretter Maybelline og så MF. Eg har tette vipper frå før (tigressa har sjølvsagt feline lashes), og får lett edderkoppbein, men ikkje frå nokon av desse. Men Great Lash er jo billig, så det er jo ikkje allverda å prøve han og sjå sjølv?
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Eg har alle dei tre du snakkar om eg, og likar dei godt alle tre. Skal eg rangere dei så er nok HR sin den beste, deretter Maybelline og så MF. Eg har tette vipper frå før (tigressa har sjølvsagt feline lashes), og får lett edderkoppbein, men ikkje frå nokon av desse. Men Great Lash er jo billig, så det er jo ikkje allverda å prøve han og sjå sjølv? Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå