Gjest Spacy Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Har tenkt å lese romanen "Havets katedral" av Ildefonso Falcones. Den har fått mye omtale, bl.a. beskrevet som årets roman. Noen som har lest den?
Miel Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 (endret) Skal lese den så fort jeg får den. Bokklubben påstår at den er sendt, så da dumper den vel ned i postkassen en av de nærmeste dagene. Endret 4. april 2008 av Miel
Amadea Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Har dere kommet i gang med den? Den var bra synes jeg. En slik type bok jeg ikke klarer å legeg fra meg, og den er jo en skikkelig murstein, så jeg ble litt asosial da jeg leste den. Man laerer en del historie og det er jo alltid spennende!
Ciara Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Jeg synes den var litt kioskromanaktig, og at de historiske passasjene var for lange og kjedelige. Men smak og behag
Gjest Raptuza Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Den fekk ikkje så god anmeldelse i Fævennen i dag. Stort potensiale, innfridde ikkje, dårleg skrive.
Miel Skrevet 18. april 2008 #10 Skrevet 18. april 2008 Har begynt på den nå, og synes den er ganske fin så langt. Skulle imidlertid ønske spansken min var god nok til å lese boken på originalspråket, for jeg har en mistanke om at den norske oversettelsen trekker ned totalinntrykket en hel del...
Amadea Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 Det er godt mulig. Hvem er det som har oversatt den? Selv leste jeg den på spansk. Det er mulig språket ikke var kjempebra (men hvem er vel jeg til å bedömme det?), men forfatteren er jo egentlig advokat og dette er hans förste roman så vidt meg bekjent. Jeg synes nå i hvert fall historien var spennende.
Purple Basil Skrevet 24. april 2008 #12 Skrevet 24. april 2008 Fikk den nettopp tilsendt av Bokklubben. Så har ikke fått lest den enda ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå