Kathy123 Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Har nå bestemt meg for å prøve glominerals pressed powder da jeg i lang tid har brukt I.d pudderet. Har brukt nyansen medium tan i I.d make up noen forslag til tilsvarende i Glominerals????
Gjest Morgan le Fay Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Det er nesten umulig å foreslå på den måten; ID har veldig få nyanser og putter mange i samme bås, mens Glo har en haug ulike undertoner, med ulike mørkhetsgrader innenfor hver skala i tillegg. Min erfaring er i tillegg at det pressede er litt lysere enn det løse i samme fargetone. Jeg brukte en blanding av medium beige og medium tan i ID, og har Honey Light i Glo, men jeg har en olivenfarget undertone, som ikke er så vanlig i Skandinavia. Honey Light er betraktelig gulere enn både medium beige og medium tan, som egentlig begge er nøytrale toner. Enten kan du forsøke honey medium i det pressede, eller en av tonene i Golden-skalaen. Se her, så ser du endel av fargene du kan velge i. Det er lett å misse. Jeg ble fargematchet av hudpleier, og er allikevel ikke 100% sikker på om det ble rett. Noen dager ser i hvertfall det løse altfor gult ut for meg.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 ID har eller skal visst komme med en ny farge som heter Golden Medium og vil være mellom Medium Beige og Medium.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 ID har eller skal visst komme med en ny farge som heter Golden Medium og vil være mellom Medium Beige og Medium. Men GloMinerals er mye finere i finishen, nesten silkeaktig, og inneholder også mindre bismuth, som kan få enkelte til å klø/svi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå