Sussi Skrevet 8. mai 2003 #1 Skrevet 8. mai 2003 Noen som husker denne serien (miniserie) som gikk for mange år siden på NRK med bl.a Stephanie Powers. (Jeg har lest boken, men skulle gjerne likt å få tak i videoen også. Har sett etter den på internett men uten hell dessverre.) Tittelsangen husker jeg var "Only Love" (eller "Kjærelighet" som Sissel synger på norsk da).
Tusenfryd Skrevet 8. mai 2003 #2 Skrevet 8. mai 2003 Jeg husker den - og Stacy Keach. Husker også Prinsesse Daisy Judith Krantz har skrevet bøkene. Likte dem veldig godt! Jeg gjorde et par søk jeg også, for jeg syntes det var rart at filmen ikke skulle være lett tilgjengelig, men må dessverre skuffe deg.
Bridget Skrevet 8. mai 2003 #3 Skrevet 8. mai 2003 Så serien og leste boken for mange år siden. Søkte på Amazon.com og fant den på video, men den var ikke på lager dessverre... Men da finnes den i hvert fall og kanskje de har den inne andre steder
Sussi Skrevet 9. mai 2003 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2003 Jeg fant videoen på e-bay i England med det var dessverre video nr. 2 av 2. Selgeren hadde ikke nr.1 så da er det liten vits. Men gir meg ikke. Kanskje jeg skal sende en mail Amazon å høre når de får den inn igjen...?!!
orakel Skrevet 9. mai 2003 #5 Skrevet 9. mai 2003 Hvis du har en videosjappe i nærheten, som har holdt det gående noen år, så kan det jo hende at du finner den blant eldgamle videokassetter der?
Sussi Skrevet 9. mai 2003 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2003 Hvis du har en videosjappe i nærheten, som har holdt det gående noen år, så kan det jo hende at du finner den blant eldgamle videokassetter der? Ingen dum ide!
MimiSmith Skrevet 22. august 2011 #7 Skrevet 22. august 2011 Jeg fant den på youtube!! http://www.youtube.com/watch?v=AfUwoLVuA9k
Gjest Sitronmelisse Skrevet 24. august 2011 #8 Skrevet 24. august 2011 Den kom ut på DVD i 2009 og er tilgjengelig på Amazon.com for 150 kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå