LukaFrost Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jeg skal ha en uke ferie og vurderere å reise til syden eller noe sånt. Hvilke nettsider skala man bruke for å lete etter billigturer? Har noen vet forslag om andre steder det lønner seg å dra til nå på våren?
Gjest Pupsilure Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 www.solfaktor.no Skriv at du ønsker å reise til "syden", så får du opp forskjellige reisemål i syden, og kan velge etter pris. Jeg ville anbefalt egypt nå på våren, det er hvertfall varmt der. Det vet jeg ikke om det er andre steder på denne tiden. Jeg reiste tidlig i mai for to år siden. Gav 2000 for fly og uspesifisert hotell i en uke. Var veldig fornøyd
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 dinside.no (reiser på verktøylinja) restplass.no finn.no ebookers.com solfaktor Alle charterselskapene har dessuten egne restplasse-sider LYKKE TIL!
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Ving har happyhour fredag mellom 13 og 15. (Mulig man må være motager av nyhetsbrev for å få tilbudene, men det kan man jo bare melde seg på) Tilbudene blir lagt ut torsdag kveld og kan bestilles fredag i nevnte tidsrom. Jeg fikk kjøpt flybiletter t/r Mallorca til 1000 kroner nå i mai. Har også turer med hotell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå