Gjest Gjest_LHH_* Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jeg ser noen skriver at de har bestilt brudekjole fra utlandet, f.eks USA. Jeg er interessert i en Badgley Mischka kjole. Kleinfeld og Mark Ingram i New York fører dette merket, men vet ikke om det er mulig å få den sendt til Norge. Er det noen som har tips/erfaringer?
BayliZ Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Hvis du ikke må ha merke, men kun at kjolen er lik kan du jo bestille fra torunns drømmekjoler. f.eks. Jeg fikk kjolen min bestilt derfra utifra en kjole på italienske sider, den ble nesten lik. Er ihvertfall ganske fornøyd og de syr jo etter mål og ikke er det dyrt heller. Stoffet på kjolen var akkurat slik kvalitet jeg ønsket meg - det var fantastisk det. Eneste minuset var at den manglet noen små detaljer, men kjolen er lekker den altså og sitter som et skudd
DDuck Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Jeg ser noen skriver at de har bestilt brudekjole fra utlandet, f.eks USA. Jeg er interessert i en Badgley Mischka kjole. Kleinfeld og Mark Ingram i New York fører dette merket, men vet ikke om det er mulig å få den sendt til Norge. Er det noen som har tips/erfaringer? finn hjemmesiden deres på nettet så sender du jo bare en mail å spør eller ringer dem jeg har hatt en del ringerunder å mailvekslinger til USA nå i det siste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå