Suzy Skrevet 8. mai 2003 #1 Skrevet 8. mai 2003 Leste KK og ble supersur over en reklame for Lindex for noen uker siden :x De påsto at de hadde "tusenvis" av bh'er og helt sikkert en for meg og - neppe.... Jeg er nemlig av de unormale - jeg har store pupper, men er ikke feit. Dermed har jeg et bokstavelig talt stort problem. Finner ikke badetøy (bikini), klær eller selvfølgelig undertøy som passer Er det noen andre med samme problem og som kanskje kan tipse meg om noen butikker (helst på østlandet) med godt utvalg i store bh'er?? Hjelp!! Hilsen Suzy
Trulta Skrevet 8. mai 2003 #2 Skrevet 8. mai 2003 Jeg har også det samme problemet Suzy... Finner veldig sjeldent bhèr som passer, og om de gjør det så er de som regel veldig stygge. Man kan ikke gå i tøy som har utringninger uten at bh`n synes. Og det er ikke alltid like fint. Har også prolemer med vanlig tøy, det blir som regel for trangt over brystet. Hadde også håpet på å få høre om noen butikker som hadde store str. i bhèr. Hilsen Trulta....
Gjest M-ling Skrevet 8. mai 2003 #3 Skrevet 8. mai 2003 Har du prøvd undertøysbutikker - (det vil ikke si Lindex, H&M o.l.)?
Livets datter Skrevet 8. mai 2003 #4 Skrevet 8. mai 2003 Jeg har en venninde med det samme problemet. Hun har imidlertid funnet en del bh'r på Auds undertøysalong. Det er visstnok ganske dyrt her, men... What's a girl to do?
Gjest Diva Skrevet 8. mai 2003 #5 Skrevet 8. mai 2003 Jeg har str. 85 og D-cup, og jeg finner sjelden noe bra på Lindex, H&M, Cubus osv... Dra på en undertøysalong! Nå vet jeg ikke åssen størrelse du bruker, men det er uansett verdt det. Flotte merker og god service de fleste steder. Der kan de jo også bestille inn i større grad og de har litt mer peil enn de som jobber på de andre butikkene nevnt over. Koster litt, men jeg foretrekker i allefall undertøy / korsettsalonger :D
Suzy Skrevet 8. mai 2003 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2003 Jeg vet om en fin butikk på nettet (www.bravissimo.com), men tollreglene i Norge er jo slik at det er umulig å kjøpe noe som koster mer enn 200 kroner uten å måtte fortolle i dyre dommer... Problemet er jo selvfølgelig også at man helst vil prøve før man kjøper. Har vært hos Undertøysmagasinet i Oslo, ligger like ved Steen og Strøm, men det er begrensa hva de har der og. Jeg bruker forøvrig str 70 F (eller) FF-cup og kjenner godt problemet med klær som ikke passer i overdelen. Noen som husker forknappede kjoler... Suzy
Gjest Solskinn Skrevet 8. mai 2003 #7 Skrevet 8. mai 2003 Hei! Kjenner problemet godt! Undertøysbutikken på Steen og Strøm er ikke så aller verst, men den var bedre før, jeg syns den blir mer og mer som en godt utstyrt Lindex. Badetøysbutikken der er også relativt ok, har i alle fall større utvalg en mange andre steder. Ellers finnes det flere undertøysbutikker i Oslo, bla en oppe ved Egertorget. Men den beste i byen er den på St. Hans haugen, som jeg aldri husker navnet på. De har virkelig ALLE størrelser og modeller og dessuten er de dyktige! Lykke til!
Gothica Skrevet 9. mai 2003 #8 Skrevet 9. mai 2003 Hei. Har også dette problemet. Bruker 75D. Jeg kjøper kun bh'er hos lindex. Synes de har et godt utvalg for oss litt vell-utrustede!
Petruska Skrevet 9. mai 2003 #9 Skrevet 9. mai 2003 Jeg har ikke dette problemet selv da, med 80 A/B... Men jeg var inne og så på siden som Suzy nevnte (bravissimo.com) og der hadde de helt opp til 70FF. Prisen var ikke så verst da, så til og med med et tillegg på 24 % moms blir det da ikke så galt! Tror jeg ville vurdert det hvis jeg hadde problemer med å finne min størrelse i butikkene. Men det blir kanskje litt stress hvis man må bytte da, dyrt med porto også kanskje... Nei, jeg vet ikke jeg - ville prøvd det da!
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2003 #10 Skrevet 10. mai 2003 70 FF!!!! Må vel nesten se ut som Dolly Parton da???? p.s. ingen intensjon om å fornærme noe som bruker den størrelsen.. :D
Suzy Skrevet 10. mai 2003 Forfatter #11 Skrevet 10. mai 2003 Har bestilt endel på bravissimo og de har godt utvalg, men det er lettere i en butikk. Derfor ønsker jeg meg et alternativ. Jeg bruker 70 FF - og ja i de rette klærne ser jeg ut som Dolly Parton Blir ikke fornærmet og vet at det fins flere som misunner meg også Suz
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2003 #12 Skrevet 10. mai 2003 bra du ikke ble fornærmet :D Har store nok selvog ønsker meg ikke større, men tenkte at 70FF faktisk tilsier at du er ganske smalrundt ryggen og samtidig ganske så barmfager. Litt sånn som Dolly Parton :D Men går selvfølgelig ut fra at du er kjempefin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå