Gjest glamourgirl Skrevet 3. april 2008 #1 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg var i et bryllup i England hvor gjestene fikk uttdelt bittesmå champagne-såpebobleflasker sammen med programmet i kirka, og blåste bobler istedenfor å kaste ris/confetti. Boblene var visstnok "spesial-laget" så de ikke laget flekker på klær osv. Denne tanken kom jeg på nå, under to uker før jeg skal i bryllup, og jeg rekker ikke bestille fra England. Er det noen som har tips om lignende i Norge, og da helst Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Minni~ Skrevet 3. april 2008 #2 Del Skrevet 3. april 2008 De har det på Decorium i Oslo. Det ligger i Øvre slottsgate 7. De har det også på Bryllupsbutikken i Oslo. Det ligger i Øvre Slottsgate 17. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. april 2008 #3 Del Skrevet 3. april 2008 Tusen takk! Jeg har googlet og goolget, og begynte nå å nærme meg den bryllupsbutikken. Veldig greit å kunne stikke innom og kjøpe, i forhold til å bestille over nett, når det er såpass kort tid. Veldig glad i Minni akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Minni~ Skrevet 3. april 2008 #4 Del Skrevet 3. april 2008 Tusen takk! Jeg har googlet og goolget, og begynte nå å nærme meg den bryllupsbutikken. Veldig greit å kunne stikke innom og kjøpe, i forhold til å bestille over nett, når det er såpass kort tid. Veldig glad i Minni akkurat nå! Hyggelig at mine mange besøk i disse butikkene det siste året kommer til nytte for andre også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. april 2008 #5 Del Skrevet 3. april 2008 Og bruden selv kjøpte til sin forlover i fjor, fordi hun tente sånn på ideen, men hun skal jo ikke vite om det, så jeg kan ikke spørre henne... Flirer... Takk for KG, og for sånne som virkelig er oppdatert med bruding! Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søs Skrevet 3. april 2008 #6 Del Skrevet 3. april 2008 Er det noen som har prøvd(kjenner noen som har prøvd) disse boblene og vet at de ikke lager flekker på klærne eller gjør at man blir klissete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. april 2008 #7 Del Skrevet 3. april 2008 Ettere hva jeg har hørt på andre forum så gjør de ikke det, de er nemlig laget som brullyps bobler og har dermed en formel som gjør at de ikke setter seg eller lager flekker. De selger jo masse i usa og england, så de kan jo ikke gjøre noe skade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. april 2008 #8 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg ville testet på forhånd om de lager flekker på silke eller sateng... jeg ville ikke vært en glad brud om gjestene satt mase stygge flekker på kjolen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. april 2008 #9 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har som sagt prøvd det selv før, og bruden har prøvd det selv til sin forlover, og jeg hadde nok ikke spurt hvis jeg visste at klærne ble ødelagt av det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå