Gå til innhold

O.o Snutter på tv3

Anbefalte innlegg

Gjest Gjestings
Skrevet

Nå har ikke jeg faktisk sett på, men hver gang det ruller en reklame for det fordi så virker det som om det er ett eller annet dyr som blir plaget på ett eller annet vis...

Er jeg den eneste som reagerer på dette?

Finnes det folk der ute som ser på og tenker "åh, en baby som forsøker å ta livet av en undulat, så søtt", og "se på katten som er livredd og detter ned fra taket, nei så artig"?

En ting er når folk skader eller nestenskader seg for de er i det minste i stand til å si "phew, det gikk nå bra alikevel" etterpå, men det kan jo ikke de stakkars dyra.

Kanskje jeg overreagerer. Jeg syns det er ekkelt uansett. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv reagert på akkurat den reklamen for snutter. Det med ungen som kliper tak i den stakkars undulaten får jeg vondt av å se på. Akkurat det har vel noe med at jeg mener dyr ikke skal være leker for små barn..

Gjest Spadamen
Skrevet

Eg har ikkje sett reklamen. Men eg har lest noko om at dersom man griper rundt ein undulat, kan den få dødsangst. Noko som er veldig stressande for den. Så det er jo ikkje så heldig. Det kjem heilt an på situasjonen om eg syns slike ting er morosame. Som regel syns eg ikkje det.

Gjest Gjest
Skrevet

Er helt enig med deg, får skikkelig vondt i magen av den reklamen. Samme med andre klipp som de viser i slike programmer av dyr som er uheldige, sinte/redde hunder og slike ting.

Skrevet

Jeg har også reagert skikkelig på de reklamefilmene, synes det er helt groteskt og fært å se på at noen voksne mennesker lar en liten undulat gå på en baby, babyen tar jo selvfølgelig tak i undulaten fordi han/hun tror det er en leke.

Noen ganger lurer jeg på hvorfor folk får seg dyr, man bør vite bedre!!

Gjest Gjest
Skrevet

Og hvorfor i alle dager filmer de dette?

Og deretter sender det inn for å prøve å få det vist på tv?

"Vi er idioter! Yay for oss! Vennligst kom og ta fra oss det som finnes av kjæledyr og barn takk!"

Gjest Bolledeig
Skrevet

Jeg har tenkt det samme mange ganger. Spesielt når det har vært unger som regelrett skamslår seg, og foreldre som står og ler og filmer hele greien... wtf =/

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Satt faktisk å så på den reklamen her en dag jeg også, og trodde knapt nok mine egne øyne. Og som enkelte her sier, hvorfor pokker sender de det inn for at det skal vises på tv. Tv-folka burde iallefall ha litt mer vett enn å vise sånn, men det har de da tydligvis ikke!

Skrevet
Og hvorfor i alle dager filmer de dette?

Og deretter sender det inn for å prøve å få det vist på tv?

"Vi er idioter! Yay for oss! Vennligst kom og ta fra oss det som finnes av kjæledyr og barn takk!"

Takk!!! Signerer denne!!

Skrevet

Ikke ser jeg hele humoren i at en stakkarn undulat blir klemt halvveis ihjel heller.. Er det egentlig noen som gjør det? :klø:

Gjest Bolledeig
Skrevet

De som synes alt babyer gjør er SÅ SØTT uansett gjør kanskje det.

Skrevet (endret)

Babyer er ofte søte.. dumdristige og uvitende foreldre derimot... :kjefte:

Endret av Reka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...