Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Noen som vet et sted der de selger denne mobilen billigere? Hadde blitt glad for svar!
Dru Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Mpx til ca 1800 kroner. http://www.prisguide.no/product.php?productId=69209
Gjest lillebøll Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Men bare så du vet det. Tastene knekker midt av. Så den er ikke verd mer en 2.50.. Jeg har en hel tast igjen og telefonen er rundt en måned gammel.
Brunhilde Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Men bare så du vet det. Tastene knekker midt av. Så den er ikke verd mer en 2.50.. Jeg har en hel tast igjen og telefonen er rundt en måned gammel. Så merkelig? Har du reklamert og fått det fikset, eller sier de bare at det er uheldig bruk?
Gjest lillebøll Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Så merkelig? Har du reklamert og fått det fikset, eller sier de bare at det er uheldig bruk? Hadde en før dette og som ble slik så jeg har ikke orket å klage enda. På den andre knakk tastene rett av der og. Ser det er flere som har klaget på dette.
Tropehus Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Men bare så du vet det. Tastene knekker midt av. Så den er ikke verd mer en 2.50.. Jeg har en hel tast igjen og telefonen er rundt en måned gammel. Dette var en svakhet på de første mobilene av denne typen som kom for salg Det skal være rettet nå. Jeg fikk min tilbake reparert i forgårs og nå er den like fin!
Brunhilde Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Da håper jeg at knottene på min holder, for jeg er veldig godt fornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå