Gjest Roxie Hart Skrevet 3. april 2008 #21 Skrevet 3. april 2008 Jeg har ikke hull i ørene, og har heller ikke hull andre steder.. Kan ikke komme på noen som ikke har hull akkurat nå, bortsett fra moren min
Gjest Mirina Skrevet 3. april 2008 #22 Skrevet 3. april 2008 Jeg er også harry, har tre i venstre og to i høyre. Tok dem i 6-14 årsalderen, hadde egentlig planer om fler, men av en eller annen grunn ble det ikke noe av og jeg kommer neppe til å ta flere nå.
Gjest Bond Skrevet 3. april 2008 #23 Skrevet 3. april 2008 Jeg vet ikke om jeg hadde kalt det harry, men jeg liker heller ikke flere hull enn en hull i hvert øre. Det bare er ikke meg, sikkert greit for noen andre. Så jeg bare har en i hvert Har sikkert hatt siden jeg var 12 eller noe, husker ikke helt.
lolita90 Skrevet 3. april 2008 #24 Skrevet 3. april 2008 jeg har to hull i hver øreflipp... er det harry??
Gjest Bond Skrevet 3. april 2008 #25 Skrevet 3. april 2008 jeg har to hull i hver øreflipp... er det harry?? Sikkert, nå må du pakke sakene og løpe til sverige for billig sprit og røyk og kyllingfilet
Gjest Emera Skrevet 3. april 2008 #26 Skrevet 3. april 2008 Jeg har ett hull i hver øreflipp. Synes det er penest, og det er en smakssak mer enn harry.
Gummiloppa Skrevet 3. april 2008 #27 Skrevet 3. april 2008 Jeg har ikke hull i ørene. Syns ikke det er noe pent...
Gjest Gjest-M- Skrevet 3. april 2008 #28 Skrevet 3. april 2008 Jeg er også griseharry. Har tre hull i høyre øre og et i venstre. De to øverste på høyre har grodd igjen, men synes likevel. Tok alle da jeg var 10 år.
Filur Skrevet 3. april 2008 #29 Skrevet 3. april 2008 Jeg har to i hver øreflipp. Det er litt merkelig, hull i ørene har jeg gått å tenkt på som den eneste piercingen som ikke er harry.. Men så er vel den også det da.. Jeg har lyst på ihvertfall et til i hver, og så kanskje noe fancy i brusken etterhvert.. Jeg kjenner bare ei som ikke har, og hu tør så vidt gå ut ytterdøra så det er kanskje ikke så rart.
Gjest LanaLane Skrevet 3. april 2008 #30 Skrevet 3. april 2008 Jeg har hverken hull i ørene eller noe annet sted....Er absolutt den eneste jenta jeg kjenner(bortsett fra ei som var mer manndig enn Arnold og Jean Claude tilsammen). Familien min har uttrykt frustrasjon "for det er jo så vanskelig å kjøpe noe til deg". Jeg bruker heller ikke andre smykker,blir faktisk fysisk uvel når jeg tar på de, kan strekke meg til en "ublingete" klokke eller en snor rundt håndleddet i meste fall. Samboeren min sier han gruer seg til den dagen han skal fri pga min smykkeangst Jeg er 23 år så det er ikke vel ikke noe jeg kommer til å vokse i fra med det første heller. Er veldig feminin ellers så ser ikke på det som et spesielt problem.
mia83 Skrevet 3. april 2008 #31 Skrevet 3. april 2008 Jeg tok hull i ørene for 5 uker siden, og jeg er 24 år.. Hadde ikke tatt det om det ikke var fordi jeg kjøpte smykker til mitt kommende bryllup, og det fulgte med øredobber. Så da syntes jeg jo at jeg måtte få brukt dem.. Og angrer ikke. Synes jeg kler det :rødme:
Gimmick Skrevet 3. april 2008 #32 Skrevet 3. april 2008 Den eneste jeg vet om som ikke har hull i ørene er min gamle bestemor på 91. På den annen side så er ørene til folk noe jeg sjelden studerer spesielt nøye, så det forekommer helt sikkert at flere jeg kjenner til faktisk ikke har uten at jeg har tenkt over det.
estrella Skrevet 3. april 2008 #33 Skrevet 3. april 2008 (endret) Jeg har et hull i hvert øre, fikk da jeg var 5-6 år! Jeg er glad jeg gjorde det, er liiivredd nåler nå! Synes flere hull enn ett på hvert øre er HARRY, HARRY, HARRY, HARRYYY, GRISEHARRY! Haha.. Da må jeg være helt sinnsykt harry Har 3 hull i det venstre øret, 5 i det høyre(3 nede og 2 oppe)..Foreløpig iallefall:)Bruker ikke alltid å ha noe i dem alle samtidig..vanligvis kun i de nederste, alt etter humør:-P (og for å gjøre ting verre for dere som synst det er harry så skal jeg ta en til piercing, men i ansiktet, ikke i ørene, og en til tattovering ) Jeg var vel 5 år første gang jeg tok hull i ørene. Så har det bare blitt flere og flere. Jeg kjenner ingen som ikke har hull i ørene, men jeg har ei venninne som vi maste på lenge om at hun skulle ta. Så hun tok i forfjor. Endret 3. april 2008 av estrella
Anglofil Skrevet 3. april 2008 #34 Skrevet 3. april 2008 Ja, fikk hull i ørene i treårsalderen. Har ett i hvert øre. Mvh Yvonne
Gjest Eurodice Skrevet 3. april 2008 #35 Skrevet 3. april 2008 (endret) Har du hull i ørene? Har aldri tenkt over at dette er så vanlig, jeg. Men de fleste har det kanskje? Endret 3. april 2008 av Belladonna
Gjest AnneShirley Skrevet 4. april 2008 #36 Skrevet 4. april 2008 Mer enn ett hull i hvert øre. Kjenner faktisk ingen voksne kvinner under 60 som ikke har hull i ørene (men mange over 60).
Gjest Reka Skrevet 4. april 2008 #37 Skrevet 4. april 2008 Jeg har 2 i det ene og 1 i det andre.. Nummer 2 i det ene tok jeg selv da jeg var i begynnelsen av mine krakilske tenåringsår...
Gjest Gitte Skrevet 4. april 2008 #38 Skrevet 4. april 2008 Jeg har ikke hull i ørene. Syns ikke det er pent, og tviler på at jeg noen gang kommer til å ta det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå