Ce'Nedra Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Etter obduksjonen av det avkuttede hodet som ble funnet i Skottland, gikk politiet ut med at kvinnen ikke hadde hull i ørene, da dette var uvanlig for kvinner i 20-årsalderen. http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2345180.ece Har du hull i ørene? Har aldri tenkt over at dette er så vanlig, jeg. Men de fleste har det kanskje?
Gjest78 Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 (endret) Jeg har hull i ørene, fikk da jeg var 9 om jeg ikke husker feil. Husker at da jeg tok var jeg den 6. av 10 jenter i klassen, og tror faktisk alle sammen tok hull innen vi gikk i 7. eller 8. klasse. Endret 2. april 2008 av Lady Lovelace
Fnigen Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Etter obduksjonen av det avkuttede hodet som ble funnet i Skottland, gikk politiet ut med at kvinnen ikke hadde hull i ørene, da dette var uvanlig for kvinner i 20-årsalderen. http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2345180.ece Har du hull i ørene? Har aldri tenkt over at dette er så vanlig, jeg. Men de fleste har det kanskje? I do, og i grunn alle jenter jeg kjenner har det, så jeg antar at det er vanlig:) Selv om jeg ikke tok det før jeg var 20 da, litt treig:p
Ce'Nedra Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2008 Fikk før jeg begynte på skolen selv, så de har "alltid vært der" og derfor har jeg ikke lagt merke til at alle andre har.. Kanskje derfor piercing etter hvert ble "allemannseie" da..
Gulphild Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Jeg har et hull i hvert øre, fikk da jeg var 5-6 år! Jeg er glad jeg gjorde det, er liiivredd nåler nå! Synes flere hull enn ett på hvert øre er HARRY, HARRY, HARRY, HARRYYY, GRISEHARRY!
milla-mor Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Alle jenter jeg kjenner har hull i ørene. Minst ett i hvert. Venninne-gjengen min fikk hull i tolvårs-alderen. Og så tok vi noen flere etterhvert. Jeg har ett hull i venstre øre, og tre i høyre. Jeg er harry, harry, harry, griseharry! (neida... Synes det er fint, jeg ).
Gjest men Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Jeg har ikke, så da er det altså lettere å identifisere mitt hode hvis det blir funnet avkappet for seg selv et sted Nesten alle har hull, er mitt inntrykk.
Gjest *englefjes* Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Har hull i ørene jeg også, et hull i hvert øre. Ganske sikker på at alle jenter jeg kjenner har hull i ørene.
Gjest StockDama Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Alle jentene jeg kjenner har hull i ørene. Jeg har det ikke dog...(<---jeg skrev dog riktig, ta den!)
Gjest Gjest_tittin_* Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Etter obduksjonen av det avkuttede hodet som ble funnet i Skottland, gikk politiet ut med at kvinnen ikke hadde hull i ørene, da dette var uvanlig for kvinner i 20-årsalderen. http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2345180.ece Har du hull i ørene? Har aldri tenkt over at dette er så vanlig, jeg. Men de fleste har det kanskje? Jeg har to hull i hver flipp, og to øverst på det ene øret.. Jeg synes ikke det er harry, har søte små perler i alle sammen og liker de kjempegodt! Tok hull i ørene første gang da jeg var 6 år, også tok jeg de andre fra 12-17, aner ikke når hvilke kom.. Tror alle jeg kjenner har hull i øret, bortsett fra kanskje ei tante, men tror hun også tok for noen år siden..
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 Jeg har ikke. Tror jeg må være den eneste jeg kjenner. Har hatt flere piercinger andre steder på kroppen, da.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Jeg har ikke hull, og jeg kjenner flere jenter som heller ikke har det. Flertallet har det, dog, men ikke et overveldende flertall.
Brunhilde Skrevet 3. april 2008 #13 Skrevet 3. april 2008 Jeg har et hull i hvert øre, og hvordan er det mulig å skrive dog feil?
Gjest Gjest_Bygdedyret_* Skrevet 3. april 2008 #14 Skrevet 3. april 2008 Ja, jeg har hull i ørene, flere hull som jeg fikk for mange år siden.
angeleyes Skrevet 3. april 2008 #15 Skrevet 3. april 2008 Jeg har et hull i hvert øre. Tok dem når jeg var 12 eller 13. Kjenner vel kun to jenter som ikke har hull i ørene.
Ambivalent Skrevet 3. april 2008 #16 Skrevet 3. april 2008 Jeg har hull i ørene, men tok dem ikke før jeg var 24.
DDuck Skrevet 3. april 2008 #17 Skrevet 3. april 2008 Synes flere hull enn ett på hvert øre er HARRY, HARRY, HARRY, HARRYYY, GRISEHARRY! Da kan du kalle meg harry da Jeg har 5 i venstre og 3 i høyre... både oppe i brusken, i øreflippene og et inni øret på en måte... men det er skjeldent jeg har i øredobber i alle hullene samtidig
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #18 Skrevet 3. april 2008 Jeg har tre i hvert øre, men har latt de to øverste gro igjen, men de synes jo godt likevel da. Har ikke brukt noe i dem siden 1999. Jeg fikk de nederste da jeg var 7-8, og de andre da jeg var 13. Jeg er enig i at det er harry, så jeg angrer absolutt på at jeg tok dem, men det hender man forandrer mening fra man er 13 til man er 25, for å si det sånn...
Gjest imli Skrevet 3. april 2008 #19 Skrevet 3. april 2008 (endret) Har jeg egentlig ikke tenkt over... Jeg har hull i ørene, bare et i hver da, som jeg tok da jeg var 9-10 år. Tenker ikke noe særlig over at hverken jeg eller andre har det... Men de fleste jenter jeg kjenner har kanskje det? :klø: Bruker skjelden øredobber da, men kjekt å ha hullene der hvis det er en festlig anledning, man ser fort pynta og fin ut med et par pene øredobber Endret 3. april 2008 av imli
Lurvina Skrevet 3. april 2008 #20 Skrevet 3. april 2008 Jeg er en av de som er harry Jeg har tre i begge øreflippene, og en øverst på brusken. De er så fine så
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå