Gå til innhold

Brudekjoleshopping alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater å ha med meg noen når jeg skal shoppe! Blir jeg sett på som totalt fjern og venneløs og det som verre er om jeg går på brudekjoleshopping alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, det synes jeg ikke. Og dessuten bryr ikke butikkfolkene seg om dette. De skal være serviceinnstilte uansett de ;)

Skrevet
Jeg hater å ha med meg noen når jeg skal shoppe! Blir jeg sett på som totalt fjern og venneløs og det som verre er om jeg går på brudekjoleshopping alene?

Hehe, det tviler jeg på. Tror det er ganske mange som gjør det, og kanskje henter de inn en "second opinion" når de tror de har funnet den rette kjolen.

Jeg liker også best å handle alene , men hadde med meg venninner en gang og moren min en annen gang på brudekjolejakt. Selv om jeg foretrekker å handle alene var det veldig fint å få andres mening og tips.

Hvis noen ser på deg som totalt fjern pga noe sånt, så er du uansett ikke fjernere enn at noen vil gifte seg med deg! :ler:

Skrevet

jeg gikk alene da jeg fant kjolen min :)

men tok med meg søster og forlover etterpå da, for å få deres mening, men jeg hadde i bunn og grunn allerede bestemt meg da :)

så, nei, tror ingen syns det er noe rart

Skrevet

Tror ikke du trenger å bekymre deg :) Jeg gadd ikke gå å luske rundt i butikker heller jeg da... Surfa rundt på nettet og fant det jeg likte der. Hadde planer om å gå innom en forhandler, men så fant jeg helt tilfeldig kjolen jeg hadde lyst på brukt (i hver fall så lik som mulig, var fjorårets modell i stedet for årets). Ringte til hun som solgte den, fikk kjæresten min og søstra mi med mens jeg prøvde den. Syns det går helt fint å snoke rundt på egen hånd, slipper å bekymre meg for at de som blir med kjeder seg og at jeg må skynde meg med å bestemme meg.

Skrevet

Hvorfor i all verden skulle du bli sett på som rar? eneste grunnen til at jeg ikke dro alene på kjoleshopping er fordi at venninnen min skal gifte seg samme år som meg og vi må reise et lite stykke for å komme oss til en budesalong :)

Gjest *Ulla*
Skrevet

Jeg tror absolutt ikke du vil bli sett på som rar om du drar på brudekjoleshopping alene.

Skrevet
Hvorfor i all verden skulle du bli sett på som rar?

Nei, jeg vet ikke. Ser for meg at man liksom skal ha med seg hele jentejengen og masse fnising og tull og tøys. Det orker jeg ikke. :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet
Ser for meg at man liksom skal ha med seg hele jentejengen og masse fnising og tull og tøys. Det orker jeg ikke. :fnise:

DET tror jeg de i brudesalongen ville synes var slitsomt.. Skikkelig slitsomt..

Skrevet
DET tror jeg de i brudesalongen ville synes var slitsomt.. Skikkelig slitsomt..

Helt enig ;)

Gjest brud 08
Skrevet

Jeg har det også slik! Kjøpte min alene og er kjempe fornøyd!

Skrevet

Jeg kjøpte også min kjole alene :)

Skrevet
Hvis noen ser på deg som totalt fjern pga noe sånt, så er du uansett ikke fjernere enn at noen vil gifte seg med deg! :ler:

He he. :fnise:

Jeg har lurt på å ta meg en runde i butikker alene, og det har ihvertfall aldri falt meg inn at det skulle være rart.

Skrevet

Åh, supert! Da kan jeg gjøre det da. Om jeg tør. :ler:

Skrevet

Ja, det gjør nok det. Jeg bare gruer meg.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har også funnet drømmekjolen uten hjelp av andre.

Gå alene! Da har du ingen som kan påvirke deg til å ta valg du kanskje angrer på senere.

Det er ingen som vil synes det er noe rart, - heller veldig fornuftig!

Lykke til!

Skrevet

Jeg tok første runde alene :) Det gikk helt fint! Men da jeg skulle ta en avgjørelse på andre runde ville jeg ha med meg en venninne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...