Gå til innhold

Har dere møtt en blotter?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Jente20_*
Skrevet

Her om dagen på vei mot jobb og tok t-banen... der la jeg merke til en mann i 20års-alderen som satt to seterad foran meg i motsatt side... Det var noen andre der oxo men de var langt fra oss...

Etterhvert la jeg merke til at han begynte å gni skrittet sitt... (han var jo ganske søøøt oxo faktisk!) så ble jeg litt sånn varm inni meg... men jeg så bort ut i vinduet og minutter senere kastet jeg blikket mitt tilbake på han...

Der han PLUTSELIG tar av buksa si og begynner å runke som faen... Og GUD så liiiiten penis han hadde da! Må vel være minste jeg har sett.. Den var kanskje rundt 10 cm eller mindre... MEN det rare var at jeg ble bare kåt! Jeg satt selvfølgelig ikke å stirra på han, men kunne ikke dy meg å titte heller! :lur:

Da jeg skulle av banen så gikk jeg mot han og gad blikket på den lille søte tassen hans og sa: "Så søt, hvor liten er den?"

Han så overassket ut og svarte: "Like stor som en dassrull!" Og så gikk jeg av banen...

Og hver gang jeg ser en dassrull så tenker jeg på hendelsen og blir bare opphisset og ganske våt... tenker på hvis jeg hadde bedre tid der og da ville jeg sikkert ha smakt på tassen hans og prøvd å ridd den...

Tenker på gjøre det hvis jeg noen gang kommer til å møte han igjen...Er det sprøtt? Det er heeelt rart..

Har dere andre opplevd å ha møtt blottere? Eller lignende situasjoner?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du innvolverer deg med en slik fyr på et offentlig sted, så er det like straffbart for deg som for han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...