estrella Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Jeg trenger en ny, god svart øyenskygge. Tips? Helst litt rimelig. Jeg trenger også en ny eyeliner, til våtlinjen. Jeg har pleid å bruke h&m sin, men den går veldig fort over, selv om den er veldig god å ta på. Jeg har prøvd andre, som er dyrere, men de blir så utydelige og går også veldig fort bort. Noen tips her og?
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 MAC har en svart øyenskygge som heter Black Tied (?). Den har de av og til inne på strawberrynet. Lancome har også en bra svart øyenskygge, med skimmer. Eyeliner: jeg liker YSL sin kajal.
Betsy Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Jeg har svart øyenskygge fra L'Oreal, som er i et skrin med to farger; den svarte + en mørkegrå. Konsistensen er litt "kull-aktig", og jeg synes i den er helt super å lage sotede øyne med. Mye bedre enn den svarte skyggen jeg har fra Dior.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 H&M sin svarte øyenskygge fra Divided er også helt grei. Og koster bare rundt 30 kr...
Mischa Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Urban Decay 'Oil Slick' er veldig populær den inneholder riktignok noe glitter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå