Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Har mange og store vinduer, og kan tenke meg å ha dem "frostet" på nederste delen. Fikk et tips om at det finnes "folie" som kan klistres på. Hvor mye koster det, hvor får man tak i det og får man det tilpasset?
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Enkelte fargehandlere har på lager. Jeg tror folien er 40 cm bred og koster rundt 30-40 kr meteren. Det enkleste er vel å klippe til lengdene selv(?).
Gjest _Leela_ Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Vi kjøpte på Obs, betalte noen hundrelapper for en rull. Vi bruker det på baderomsvinduet, fantastisk kjekt.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Jeg har kjøpt min folie på http://shoporama.no De har forskjellige typer, noen med mønster, andre uten. Jeg er kjempefornøyd, det var lett å sette på og hvis du ønsker å fjerne det senere etterlater det ingen merker. Den jeg kjøpte kostet ca 200 kr.
Infinity Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Jeg har kjøpt på Ikea. Jeg husker ikke helt hva det kostet, men jeg husker at det var billigt.
Kitsune Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 (endret) www.inreda.com Ganske langt ned på venstresiden står det Väggdekor ock fönsterfilm. Der er det litt spesielle varianter:) Ja, på shoporama.no hadde de samme film på salgssidene sine. Der så det litt artigere ut. Endret 6. april 2008 av Kitsune
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå