Gjest Gjest_Marita_* Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 For noen måneder siden ble det slutt mellom meg og typen. Vi var sammen i nesten 5 år. Jeg er veldig glad i sex, og har nå gått fra å kunne ha det så og si når jeg vil til å nesten ikke ha det i det hele tatt. Har hatt et par one night stand etter bruddet, men jeg føler at det gir meg veldig lite. Er både klønete og kjapt over. I tillegg liker jeg ikke å bytte sexpartner ofte, og er heller ikke den som flyr på byen hver eneste helg. I påsken klarte jeg å havne i senga med en kompis av en kompis av meg. Vi har ikke hatt noen kontakt etter at det skjedde, og heller ikke møtt på hverandre. Jeg blir litt flau over tankegangen min... Men er liksom ingen jeg kan snakke med dette om føler jeg. Greia er at han ikke var så værst, og at jeg i det siste har lekt med tanken om å ha et uforpliktende sexforhold, hvis dette i det hele tatt er mulig. Jeg har rett og slett vært frista til å kontakte han og spørre han rett ut, noe som for meg høres helt sykt ut, og bare har blitt med fantasien. Jeg er ikke ute etter noe forhold akkurat nå. Etter det forrige føler jeg at jeg trenger en lang pause, selv om det ikke er noe jeg kan styre i lengden, men er sånn jeg føler det nå. Men da ser jeg for meg et langt år uten noe særlig sex... Er det noen som har noen erfaringer med å ha et sånt type forhold? Fungerer det i det hele tatt eller blir det bare rot? Er jeg helt rar som i det hele tatt tenker på å kontakte ham? Føler jeg er det nemlig...
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Min erfaring er at dette går dårlig dersom det er en venn/kamerat det er snakk om. Blir alltid en av dere som forventer mer, foholdet blir unaturlig, sjalusi kan forekomme osv. Dersom denne karen er mer en bekjent kan det fungere fint. Med en bekjent tenker jeg på en person man tilfeldigvis møter max 1 gang per mnd.
Frustrert frøken Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Har hatt noen slike forhold tidligere. Det fungerer greit, men min erfaring er at ofte får den ene parten følelser for den andre og da blir det vanskelig å fortsette. Meg og min nåværende sexkompis (begynte med et ONS) har utrolig bra sex og har det gøy sammen. møtes noen ganger i måneden, men har for det meste sex hele tida når vi er med hverandre så har ikke blitt så godt kjent. Så jeg vet ikke om han kun vil ha sex eller om han vil noe mer. Har bare kjent han i 3mnd.. Hvis jeg var deg ville jeg ikke spurt rett ut, men kanskje bare ta opp kontakt med han og vis tydelig at det er sex du vil ha. "hadde vært digg å møte deg igjen" i stede for "hadde vært koselig å møte deg igjen" sånn at han skjønner at det er det du vil ha. Kanskje han vil det samme Utrolig kjekt å ha en sånn en;) og min erfaring er at det er ikke vansklig å finne en. Ta de som syns de er skikkelige deilige, di er ofte ute etter bare sex og for "bra" til å innrømme at de vil noe mer hvis ikke den andre vil;)
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Jeg fant også sexkompis etter en ons. Vi traff hverandre tilfeldig igjen etter et par uker, og det ble en ons til. Da snakket vi om hva vi holdt på med og ble enige om å ha sex når vi hadde lyst og det passet. Grunnen til at vi klarer å holde følelsene unna er vel aldersforskjellen på 17 år. Han er for ung og uten barn, jeg er for gammel til å starte en ny familie. Men sexen er sinnsykt deilig...........
Gjest Snusse Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Har hatt flere forhold som bare er for sexens skyld, men aldri med en kamerat. Vil ikke risikere og ødelegge mange års vennskap. Men har funnet noen tilfeldige... Den ene gangen endte det med et tre års langt forhold. De andre gangene har det endt pga av at det har kommet følelser inni bildet fra den ene eller andre parten. Har en nå også, det går foreløpig veldig bra. Men litt spent på om det kanskje sniker seg på noen følelser etterhvert der også. Noe jeg ikke vil for jeg er ikke klar for seriøst forhold. Lykke til uansett om det blir han du kjenner fra før eller en annen
Gjest Gorgonzola Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Er man tydelige på hva man vil så kan dette funke utmerket - i hvertfall i en periode. Dette med at følelser ikke kan blandes inn er i beste fall en villfarelse. Tenk deg at pulevennen en vakker dag annonserer at han/hun har funnet seg en man er forelsket i og står på trappene til et forhold? Begge vil preges av dette - følelsesmessig i stor eller liten grad, helst det første.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Jeg har hatt det over lenger tid. En mann jeg fant på nettet. Vi treffes jevnlig, skravler, spiser litt og har sex. Noen ganger ligger jeg over hos ham. En periode datet han en dame og da fikk jeg beskjed. Vi gjenopptok kontakten da det ble slutt. Funker helt utmerket. Tok bare litt til å finne ham.
Gjest Vimsevas Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Om dere blir enige om at det kun er sex og ingen følelser inne i bildet, funker det fett:) Har selv hatt en knullekompis, men det blir som OFTEST sjalusi og følelser etterhvert som man blir bedre kjent med hevrandre.. Vi ble jo også kjærester etterhvert, men etter det ble slutt kuttet vi kontakten helt.. Men trenger jo ikke være følelser, men bare sier at det ofte skjer;)
Gjest Gitte Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Jeg har hatt noen slike forhold og det har aldri vært problemer med følelser. Han ene har jeg blitt god venn med, men det startet som sexkompis, men aldri noen romantiske følelser. Vi har alltid vært klare på hva vi ville, nemlig ha sex, og da har aldri følelser blitt et problem. Jeg syns slike forhold er helt topp når jeg er singel, og ikke føler for å knulle fremmede jeg møter på byen..
Inwe Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Jeg har hatt to sånne forhold.. Det ene varer vel litt og fra enda. Det andre måtte vi gi opp siden jeg fikk følelser. Han jeg har litt av og på nå, funker perfekt, vi er bare seksuelt tiltrukket av hverandre og sexen er fantastisk. Men det kan bli forvirrende i lengden.
Alice Ayres Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Har hatt et flere slike forhold, og alle har de fungert bra. Jeg fikk det jeg ville ha, og det fikk han/hun også. Som de andre med god erfaring her sier; vær klar over hva du vil ha ut av dette. Og ikke minst, vær ærlige mot hverandre.
Gjest frøkenfryd22 Skrevet 30. april 2008 #12 Skrevet 30. april 2008 Jeg har en knullekompis for øyeblikket. Eller, det vil si....Vi er mye med hverandre, ofte uten å ha sex. Når vi treffer hverandre ute tar han meg med rett hjem fordi han heller vil sitte hjemme og prate i stedet for å være ute blant folk. Sexen vi har er veldig bra, men jeg ser tendenser til at den har begynt å bli rutinepreget og litt kjedelig. Når vi traff hverandre for ca 5 mnd siden, var vi begge veldig klar på at det ikke skulle bli noe forhold av det, men nå begynner jeg å bli usikker på hva som egentlig foregår. Jeg fikk følelser for denne gutten for lenge siden, men har holdt det skjult fordi vi hadde avtale om at vi kun skulle pule. I det siste har han begynt å hinte om en del småting (men hinter egentlig mannfolk?) Som feks....hva er det? prøver du å få meg til å like unger nå? Og ....grunnen til at jeg liker deg så godt er.... Hvordan skal jeg tolke dette? Ofte prøver jeg å få sex, men han vil heller bare ligge og holde rundt meg. Er det på tide at jeg tar en prat med han? Eller er sannsynligheten stor for at det går til helvete da? Han har brent seg veldig på tidligere forhold, det er detfor han ikke vil ha dame. Jeg trenger hjelp....Han er den første jeg har hatt et "knulleforhold" til noen gang....
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #13 Skrevet 30. april 2008 Er man tydelige på hva man vil så kan dette funke utmerket - i hvertfall i en periode. Dette med at følelser ikke kan blandes inn er i beste fall en villfarelse. Tenk deg at pulevennen en vakker dag annonserer at han/hun har funnet seg en man er forelsket i og står på trappene til et forhold? Begge vil preges av dette - følelsesmessig i stor eller liten grad, helst det første. Det skjedde meg og det var faktisk helt ok. Han har en god personlighet og jeg vet at han ønsker seg familie en dag. Jeg håper virkelig at han får det. Nå funket ikke hans forhold så etter noen måneder så fortsatte vi vårt forhold som var basert på sex, men også vennskap. Når han hadde kjæreste så hadde vi knapt kontakt og ingen av seksuell karakter. Heller ikke verbalt eller skriftlig.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2008 #14 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har hatt flere pulevenner. Noen har vært gode venner som jeg har kjent lenge og også gjort andre aktiviteter med, andre har vært resultat av ONS og kun vært sex. Det har gått strålende hver gang, ingen problemer her i gården.
Purple Basil Skrevet 1. mai 2008 #15 Skrevet 1. mai 2008 Det kan fungere hvis ingen av dere har følelser for hverandre, man bør i tillegg være sikker på at det ikke vil oppstå noen følelser. Men hvordan kan man være sikker på det?
W. Wallace Skrevet 1. mai 2008 #16 Skrevet 1. mai 2008 Ikke vær flau over at du har lyst på sex. Hopp over den sosiale programmeringen din et lite øyeblikk. Knullevenner er gøy! Klart at det kommer følelser inn i bildet, men det gjør det i alle menneskelige relasjoner. Alle argumentene mot fuckbuddy-konseptet er også valide for parforhold.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2008 #17 Skrevet 1. mai 2008 Jeg hadde en sex kompis, men vi fant ut i dag at vi skulle bare avbryte. Følte jeg ble for involvert følelsemessig og han var enig. Fant ut at det beste er å kun være venner på platonisk nivå
cilipili Skrevet 2. mai 2008 #18 Skrevet 2. mai 2008 Har hatt en sexkompis og det funka veldig bra! Er like gode venner enda. Vi var begge enige om regler og sånn, og det var ingen dårlige følelser, som jeg vet om, da jeg sa vi ikke kunne fortsette. Heldigvis gikk det bra, men kan forstå at det ikke alltid er tilfelle. Det er lett å involvere seg følelsesmessig med en en har sex med regelmessig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå