Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #1 Del Skrevet 8. mai 2003 Hm.. Har fått orgasme to ganger under èn akt- ONCE.. Lurer på om man kan trene seg opp på et vis, til å få flere orgasmer på kort tid?? Vil så gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. mai 2003 #2 Del Skrevet 8. mai 2003 Er ikke sikker på om alle kan få multiple orgasmer. Jeg har vel fått toppen tre-fire i løpet av ett samleie (og det holder lenge for meg ) - min erfaring er at du må ta en bitteliten pause rett etter orgasmen fordi du somregel er veldig følsom - deretter er det bare å stå på. En forutsetning er jo at mannen din er tålmodig og ikke har problemer med tidlig sædavgang... Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 8. mai 2003 #3 Del Skrevet 8. mai 2003 Har det på samme måten.... må stoppe opp litt og vente, før jeg kan fortsette.... men JEG klarer ikke mer enn to.... da faller'n sammen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 8. mai 2003 #4 Del Skrevet 8. mai 2003 har klart å oppnå 7 med korte mellomrom. jeg opplever det som en treningssak ja. vel og merke har dette vært på egenhånd med kun meg selv å konsentrere seg om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå