Gjest GossipGirl Skrevet 2. april 2008 #1 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Ja, hva gjør egentlig det? Endret 2. april 2008 av VictoriaSecret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 2. april 2008 #2 Del Skrevet 2. april 2008 Det må vel være en som er så kjent at man kan forvente at alle vet hvem det er. En som ofte er i mediebildet. en som gjør det bra kunstnerisk eller politisk, kanskje? :klø: Jeg husker debatten gikk da kjendisleksikonet kom ut. Da var det flere kjendiser som ikke helt kjente seg igjen i sin plassering som a-, b- eller c-kjendis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #3 Del Skrevet 2. april 2008 Inspirert av "møte-kjendis-tråden" lurer jeg på hva folket her inne mener definerer en A-kjendis. I følge "Norsk kjendisleksikon" har vi flere A-kjendiser i Norge. Men hva mener dere? Personlig mener jeg ikke vi har A-kjendiser i Norge. Jeg kan for øvrig strekke meg så langt at jeg synes Wenche Foss, Rolv Wesenlund og Morten Harket utpeker seg på denne lista. Dan Børge Akerø Åge Aleksandersen Jon Almaas Atle Antonsen Ari Behn Ole Einar Bjørndalen Øivind Blunck Gro Harlem Brundtland Bjarne Brøndbo John Carew Kåre Conradi Ivar Dyrhaug Jan Eggum Harald Eia Bjørn Eidsvåg Wenche Foss Thomas Giertsen Trond Giske Anne Grosvold Mia Gundersen Carl Ivar Hagen Kristin Halvorsen Morten Harket Harald Heide Steen Jr.Ingrid espelid Hovig Anne-Kat. Hærland Siv Jensen Otto Jespersen Sissel Kyrkjebø Toralv Maurstad Celina Midelfart Wenche Myhre Kurt Nilsen Lillebjørn Nilsen Sven Nordin Thomas Numme John Arne Riise Rune Rudberg Kjell Inge Røkke Harald Rønneberg Dorthe Skappel Fredrik Skavlan Linn Skåber Ole Gunnar Solskjær Jens Stoltenberg Petter Stordalen Tore Strømøy Øystein Sunde Jahn Teigen Arve Tellefsen Trond-Viggo Torgersen Ane Dahl Torp Liv Ullmann Rolv Wesenlund Kjetil André Aamodt Nå er ikke min liste på A.kjendis lik den kjendisleksikonet har da. hem er a,b, eller c? Pia H ville ikke stille opp på noe greier med de pga hun ikke vAR I aKLASSEN.haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå