Gjest Gjest_Bandida_* Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Vi skal gifte oss i Spania 11.09.2008. Det må jo finnes noen her inne som også skal gifte seg i utlandet for å veksle litt erfaringer osv....
Gjest Gjest_tittin_* Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Vi skal gifte oss i Spania 11.09.2008. Det må jo finnes noen her inne som også skal gifte seg i utlandet for å veksle litt erfaringer osv.... Gratulerer! Hvor i Spania skal dere gifte dere? Vet fint lite om utenlandske bryllup, men stusset litt på datoen deres.. Er ikke 11.september minnedag i spania for terroren i Madrid? Eller var et et halvår etter 11.september? Husker bare at det var noe med samme dag eller halvtårsdag for new yorks 9/11... Ville i tilfelle sjekket opp dette, så ikke alt av restauranter osv er stengt..
Ginen Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Det hørtes kult ut, Glow! Kan jeg spørre om hvordan dere bestemte dere for det? Deg også, Bandida, fortell
Betsy Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Det må jo finnes noen her inne som også skal gifte seg i utlandet for å veksle litt erfaringer osv.... Jepp, Italia her!
Ginen Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Ei borg i SKottland hørtes jo utruleg fint ut det også då Ginen! Korleis gjorde de det valget? Tja, ikke godt å si Ingen av oss er medlem i statskirka, så det har alltid vært uaktuelt. Kontoret til byfogden frista ikke. Vurderte å gifte oss i hagen hos besteforeldrene mine vha HEF, men så tenkte vi at vi liksågodt kunne dra den helt ut... Begge har alltid synes det er spennende med gamle slott og sånn, liker natur og muligheter for å finne på noe gøy, og så liker vi den skotske "dialekta", hehe! Lette rundt på nettet etter det - for oss - perfekte stedet, og fant da plassen. Så gikk vi bare for det, og håper det kan bli gøy! Så blir omtrent på samme måten som dere, faktisk! Syns jo det er litt slitsomt å måtte ta alle beslutninger og organisere ting pr e-post og tlf, men det går jo strengt tatt greit da. Selv om skotter kan være vanskelige å forstå noen ganger!
Gjest _Leela_ Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Gratulerer! Hvor i Spania skal dere gifte dere? Vet fint lite om utenlandske bryllup, men stusset litt på datoen deres.. Er ikke 11.september minnedag i spania for terroren i Madrid? Eller var et et halvår etter 11.september? Husker bare at det var noe med samme dag eller halvtårsdag for new yorks 9/11... Ville i tilfelle sjekket opp dette, så ikke alt av restauranter osv er stengt.. Har forvirret meg en tur inn på bryllusforumet... Men terroren i Madrid var 11. mars 2004 (altså 6 mnd etter datoen 11.sep, men 11.september terroren var i 2001).
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Har forvirret meg en tur inn på bryllusforumet... Men terroren i Madrid var 11. mars 2004 (altså 6 mnd etter datoen 11.sep, men 11.september terroren var i 2001). Okey, var noe slikt jeg trodde også! Visste selvsagt at det var flere år imellom de, såpass har jeg styr på! Men var bare usikker på om det var samme dato vs halvtårs-minnedag.. Men nå sporet tråden litt ut! My bad!
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Vi skal gifte oss i Spania 11.09.2008. Det må jo finnes noen her inne som også skal gifte seg i utlandet for å veksle litt erfaringer osv.... Vi skal gifte oss i Santorini 10.juni-08
Sika Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 Vi skal gifte oss i Toscana i juli, og gleder oss som besatt :love:
Amadea Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Okey, var noe slikt jeg trodde også! Visste selvsagt at det var flere år imellom de, såpass har jeg styr på! Men var bare usikker på om det var samme dato vs halvtårs-minnedag.. Men nå sporet tråden litt ut! My bad! Kan godt hende det minnes med noe opptog eller noe, men det går nok fint å gifte seg for det. 11. september er forresten helligdag i Katalonia (fylket der Barcelona ligger) ___________ Jeg skal også gifte meg i Spania.
Betsy Skrevet 3. april 2008 #13 Skrevet 3. april 2008 Vi skal gifte oss i Toscana i juli, og gleder oss som besatt :love: Har dere ordnet det gjennom bryllupsplanlegger? Skal også gifte oss i Italia, nemlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå