Gjest indiangranny Skrevet 8. mai 2003 #1 Skrevet 8. mai 2003 Hei :D Jeg bor i et blokk område i Oslo og vi har mye friarealer og løkker der vi bor.Jeg vr på vei hjem over løkka litt deppet og der kom det mot meg to stokkender.Jeg stoppet stod stille og så hva de skulle gjøre? De kom kakklende i mot meg tittet opp på meg,jeg bøyde meg ned de tåkket i hånden min.Jeg fant en bolle fra væska og gav dem de spiste av hendene mine og etter på trippet de vaggene vidre. De var så skjønne og de var på vei mot shopping senteret.Jeg tenkte i mitt stille sind håper at ingen er slemme mot dem,voksne eller barn.For meg var det en utrolig opplevelse at ender tok kontakt med meg dette har jeg aldri opplevet før,lurer på om dyrene merker at jeg er glad i dem.Jeg trekker til meg katter, hunder og små barn.Gubben må le menge ganger av det han skjer når det er dyr i nærheten av meg.Jeg er jo meget glad i dyr og små barn da Jeg ville bare dele den historien med dere hilsen
Gjest Diva Skrevet 8. mai 2003 #3 Skrevet 8. mai 2003 Ååå, jeg er kjempeglad i ender Har masse bokser og blomsterpotter og ting og tang med ender på.... :D De er utrolig flotte IRL og : - ) Hyggelig episode, Indianlady :D Klem, Diva
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2003 #4 Skrevet 8. mai 2003 Å er og så glad i ender. Vi har et par halvtamme, eller halvville om du vil. Som vi har gitt mat på plenen. Nå kommer de helt opp til vinduet og tigger. De er så søte når de går rundt og lager andelyder. Han passer og sågodt på henne. Alle i huset er begynt å gi de litt brød innimellom. De er så søte. Jeg blir så glad når Anna og Anders kommer på besøk.
Gjest Hulderjenta Skrevet 8. mai 2003 #5 Skrevet 8. mai 2003 Her hvor jeg bor, bor det også masse ender, og de er kjempesøte! Jeg bor i et borettslag med to lavblokker, og et lite stykke bortenfor er det litt skog og en elv. Ved elven bor endene, og det blir flere av dem for hvert år som går. De får så uendelig mye mat av alle som bor i området, så de er utrolig mange! Og så er de vant til folk, og spiser av hånden. Var flink å mate dem før, for jeg må gå forbi for å komme til bussen. Men så kjøpte jeg bil i høst, og da går jeg sjeldnere forbi der. Synes det morsomste med endene er måten de går på, og lyden de lager når de løper eller går fort på asfalten. Da klasker det når beina treffer bakken! Den klaskelyden er utolig vittig! Min kjære har også en forkjærlighet for de endene, så bare jeg sier "klask-klask" så ler han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå