DDuck Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 hvordan kan jeg lure min stae pus til å ta ormekur tabeletten sin??
Noli Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Det enkleste vil nok være å holde den fast, tvangsåpne munnen, dytte tabletten inn og holde munnen igjen til katten må svelge. Ellers kan du prøve å gjemme den i feks leverpostei eller kattemat, men de fleste katter vil klare å skille den ut.
eximus Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Jeg pleier å knuse tabletten og blande en-to dråper vann i. Bare akkurat nok til at man kan suge det opp i en oralsprøyte. Så holder jeg katten fast og sprøyter det inn langt bak i munnen. Enkelt og greit.
Gjest Diddeline Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Gå til vetrinær og få resept på en ormekur som heter Profender! Den er flytende og dryppes i nakken på pus! Litt dyrere,men jeg syntes den er SÅ verdt det! Nå slipper jeg å krangle med pus! ^^
~Mocca~ Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Jeg knuser den i litt væske, så smører jeg litt og litt på poten til pusen slik at den må slikke det vekk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå