BassMentalist Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Dette blir mye å skrive, men her kommer det… antar noe av det stiller henne i dårlig lys, noe meg…. Det begynte for omtrent et år siden, hun ba meg sjekke nettbyen hennes for henne slik hun gjorde, jeg logget inn som vanlig men når jeg alt var inne sa jeg da logger jeg inn da, med et svar fra henne ”nei, logg inn på deg og bare sjekk gjesteboka mi” Dette var en ny vri… og jeg skjønte hvorfor, der var det mail fra en bartender der hun beklaget for dagen før (hun hadde vært på byen), hun hadde vert så full og slikt. Muligens slemt av meg å lese den allikevel, men…. Hun kom til meg i helgen som hun pleide, og hadde ei veninne med seg som skulle reise videre dagen etter, hun var tydelig nervøs for at jeg skulle se nettbyen og tukle med telefonen, noe som var uvant for hun hadde hatt fri tilgang til telefonen og kontoene mine og jeg hennes før… vi hadde jo ikke noe å skjule? Vel, på telefonen fant jeg meldinger med Xen hvor hun blant annet hadde spurt om dem skulle pule, han hadde sakt nei han ville ikke gjort noe slikt mot dama si, og hun svarte da nei ikke hun heller. Hun forklarte dette senere med at ”det var bare kødd, en spøk dem imellom” hun forklarer mye med ”at det bare var en kødd” eller at hun ”ikke husker” På nettby fant jeg og noen nye meldinger fra en fyr hun hadde drevet å pult på et år før, før vi ble sammen: ”God tur til Oslo da, kanskje ikke hilse [mitt navn] fra meg. Synd vi ikke fikk pult mer før du dro, men vi får ta det igjen i neste uke” Denen svarte hun ikke på ”tar du med hun venninna di neste gang?” hvor hun svarte: ”Ja, hun må bare komme hjem fra Tr.heim først ” Det var flere, men dem to var viktigste, venninna var hun som ble med på besøk... på veien hit hadde hun nevnt for venninna at han ville ha trekant, hvor venninna svarte ”det kommer ikke til å skje” hun sendte og noen lettkledde bilder av venninna til han, som hun fikk lov til å sende av henne. Selvfølgelig blei det bråk av dette, hun nektet først for å ha snakket med han, så for å ha møtt han, så tok dem bare en røyk sammen og gjerne med masse tårer og ”hvorfor tror du meg ikke” gråting… og til slutt… etter 3 MÅNEDER innrømmet hun å hatt sex med han og var villig til å fortelle alt sa hun. En måneds tid senere hadde hun besøk av ei venninne av meg, jeg ba venninna mi om å prøve seg, for jeg vet hun har lyst.. og ærlig, så gjorde ikke jentesex meg noe. I telefonen sa dama til meg at det aldri kom til å skje uten meg til stede og. Så skulle hun dusje etter jobb, jeg la meg å duppet av imens, våknet etter ½ time og sendte melding til venninna mi og spurte: Fikk du fitte? JA fikk jeg som svar… da ringte dama og fortalte hun hadde sleiket henne. Dette er eneste gang hun frivillig har innrømmet noe… kanskje fordi venninna mi allerede hadde svart? Hun viste jeg fikk vite det uansett?) Det er ikke det AT dem hadde sex som irriterer meg, men at hun sa ALDRI uten deg… like etter ligger hun nydusjet på senga og sendte melding ”jeg er klar” hvor hun andre bare kunne komme å ”forsyne seg” hun leitet og frem dildoer underveis. Etter dette fortalte hun om han noen måneder tidligere… Hun fortalte det hadde vert voldtekt, hun ikke ville gjøre det… dem gangene dem hadde hatt sex før hadde og vært voldtekt, utenom første gangen, hun hadde ikke turt å si det til meg før for hun var livredd han og han bodde rett nede i gata og hun hadde svart på nettby bare for å ”jatte med”.. Akkurat da føltes det nesten godt, vite at hunikke gikk bak ryggen min med vilje… men stopp litt, hun hadde blitt voldtatt flere ganger før? Noen få dager før hun gikk til han hadde hun fått nytt nummer registrert på meg, hvorfor hadde hun kontaktet han da? Forklaring? Hun hadde sendt melding til alle på listen, derfor fikk han nye nret… ok, jeg vet en god kamerat av henne ikke hadde fått nye nret… det er meg nummeret er registrert på… spesifisert faktura, hun hadde sendt melding til 3 Stykker, meg, ei venninne og han…. MANGE til han… samtidig som hun hadde sakt i tlf. til meg at hun var så JÆVLIG kåt. jeg spurte om det… jo, da var det for å spørre om noe angående x-en hans.. hva det var ”husket hun ikke” når jeg ikke trodde på det heller så ”husket hun ikke” hvorfor hun kontaktet han eller hva som stod på meldingene. og, hvorfor da nevne at han ville ha trekant med henne og venninna si til venninna om hun ikke hadde tenkt seg tilbake?? Gikk ½ år, ganske greit… men, så kjenner jeg mange på chatter rundt omkring… jeg viste hun var på ene chaten, men ”hun viste aldri noe mer en ansikt, det ville hun ALDRI gjort” men fikk vite hun hadde hatt dildoshow av noen, så sjekket og msn loggen… og der hadde hun bedt noen runke for seg mens hun dreiv på med dildoen… når jeg var fremme ville hun nesten ikke at jeg tok på henne, det forklarte hun med voldtekten som hadde vært ¾ år tidligere. Disse showene var på vei til henne for å feire jul med henne og familien…. Og selvfølgelig nektet hun, og løy om at det hadde aldri hun gjort, og hun ville aldri gjort noe slikt mot meg… jeg begynte med å spørre forsiktig, men endte opp med å skrike til henne om hvorfor i H***** hun enda dreiv å jugde til meg, og fant på slike ting.. dette var min lille hjulaften. Til slutt innrømmet hun det, hun hadde gjort det på chaten men følte seg dårlig og angret etterpå… angret så mye at hun gikk på msn for et show der og? Og selvfølgelig ”hun vet ikke hvorfor hun gjorde det” nå i slutten av mars, ville hun ha pause… jeg klarte ikke legge dette bak meg (hvordan kan jeg når det dukker opp ting hele tiden) Tirsdag ble det pause, jeg utrykket at jeg var nå redd hun skulle dra på byen og holde på med andre… men hun lovet å IKKE dra på byen, og hun kom IKKE til å holde på med noen… var jo meg hun egentlig ville ha. Vel, etter en uke ble vi sammen igjen, en gjensidig avtale om at jeg skal ikke ta opp det som har skjedd, og hun skal være dønn ærlig og ikke gå bak ryggen min. 2 uker, så (ok jeg måtte spionere) oppdager jeg msn samtaler emd en fyr, der hun skryter av hvor deilig pikk han hadde noen uker i forveien, hvor hun likte å se pikken hans, og hvordan han hadde kjent i buksa hvor hun var søkk våt. Hvordan hun hadde sakt ja til at han kunne bli med hjem etter byen, fordi hun ville pule han… men hun fant han ikke når hun skulle hjem og det stengte, hadde dem ikke vært så fulle hadde dem pult. Ok, vi var ikke sammen da… men sårende at hun bruker første anledning til å dra på byen og rote med folk selv om hun lovet å ikke gjøre det.. løfte om at hun ALDRI kommer til å gjøre noe er jo nesten som en garanti for at hun gjør akkurat det…. Og, så kommer det som bryr meg: vi har vert sammen i 2 uker, hun har han på msn, snakker om hvor deilig pikk han har, hvor hun vil han skal komme tilbake til Norge, hvordan hun vil binde han, suge han til han kommer, ri han og hvordan hun vil han skal knulle henne i munnen, fitta så rompa. hun kastet webcamet etter episoden i desember for å vise meg at hun ville satse på oss… men hun forteller han webcamet er ødelagt, men fikser nytt…. Ser og senere at hun sier til han hun har fikset nytt. Fant og 2 plasser hun forteller om sin triste fortid, problemer i oppveksten, at hun har tidligere blitt voldtatt og derfor sliter gutter med å være sammen med henne, derfor er hun singel (singel… hun er jo forlovet) merker og hun har fjernet hjertene med navnet mitt på msn, og byttet ut profilbildet med et bilde av kun seg. Selvfølgelig, når jeg spør lyver hun… bare en kamerat av hun som hun bor med, dem var på samme fest men gjorde ikke noe. Og hun var så full at hun ”husker ikke” så mye fra festen (der er den husker ikke igjenn) Vi så på webcam i butikken til henne, da hun bor sammen med spurte ”er det slik du har fått deg” hun fikk tydelig panikk, og ”hørte ikke” hva hun sa… Når hun som hun bor med sa ”åh, jeg trodde du hadde fått webcam alt jeg” var det samme reaksjon igjen. Når jeg spør om å se henne på msn… nei, hun har jo ikke cam…. Ok, dette er bare det jeg vet om… og skjedd siste 10-11 månedene. Hva bør jeg gjøre? Snakke nytter tydeligvis ikke, hun lyver så det holder, og løfter fra henne er helt klart NULL verdt. jeg vet vel svaret deres, men hvorfor, etter så mye… er det så hardt å gå fra henne? Noen vil vel lure på om/hva jeg har gjort? Jeg vil være åpen her så her er listen over dem andre jeg har hatt sex med mens vi var sammen: 1) Ei venninne av henne vi hadde trekant med 2) Hun jenta som hun hadde sex med aleine hadde jeg sex med senere, hun sa i forkant det gikk greit, og jeg fortalte vi hadde gjort det rett etterpå. (Det ble slik ”jaja, dama hadde sex med henne aleine, hvorfor kan ikke jeg? Hun hadde til og med fortalt begge at det var ok” 3) Ei venninne av henne vi tok med oss fra byen, jeg og henne gikk opp i forkant mens dama bare skulle på do. Etter en stund stoppet vi for hun kom ikke, jeg gikk ned å så og hun hadde sovnet på doen. Ble ikke noe mer da. 4) Ei annen venninne som hun tok med seg for trekant, vi var godt i gang og hun hadde ”kost” seg med henne når hun tok tak i meg og dyttet meg mellom beina på veninna. Hun som hun bor med kom hjem og avbrøyt akkurat da, dama gikk ut for å ta en røyk med hun som hun bor sammen med og sa ”kos dere” på veien ut. 5) Enda ei venninne av henne ga meg et lite, lett kyss på munnen når hun gikk forbi meg, jeg blei temmelig overaska og rakk ikke reagere før det var forbi. Dama vet om ALT dette… Hun liker å ha sex med jenter, hun liker å se meg ha det, og jeg liker se henne ha det… derfor har vi prøvd å få i stand noe slikt. men om jeg fikk velge, ville mye heller hatt henne for meg selv og droppet trekant og å se henne med ei jente om det betydde at hun ikke løy, eller fant på ting bak ryggen min. jeg har spurt om vi skal kutte ut det, hun sier at vi ikke trenger det for hun liker det. jeg ville aldri gjort noe bak ryggen hennes og løyet for henne om det, skulle jeg først gjort noe skulle jeg i hvert fall stått for det.
lunina Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Dump henne såklart, forholdet deres er uansett forgiftet når du ikke kan stole på henne, og hun er utro mot deg. Så dump henne, er mitt råd.
FoxyFish Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Dette høres overhodet ikke ut som er forhold med livets rett. Bli kvitt henne.
Gjest Yihaa Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Etter å ha lest dette innlegget føler jeg meg som et gudsord fra landet.... Hvor gamle er dere?
Ce'Nedra Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Tror rett og slett dette forholdet er så fucket opp og usunt allerede at det ikke går an å fikse opp i. Dessverre. Finn deg heller noen du kan stole på og behandle henne bra.
Gjest guttebassen Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 jeg leste kun det i starten, men det holdt forsåvidt, kan ikke få noe som rettferdigjør henne med å lese nedover der uansett... Du burde rett og slett bare finne en 10 litersbøtte med vann og helle over henne mens hun sover, gjerne flere bøtter.. Så sier du at du ikke vil ha noe mer med henne å gjøre. Så flytter du eller henne ut (om dere bor sammen).. Så kan du få en ny sjanse er i livet til å bli lykkelig :D:D
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Henger meg på de andre: Forholdet deres trenger kun rottegift og blåsyre.. og kanskje et kors i hjertet for sikkerhets skyld (forholdet altså; ikke dama..)
Gjest Pro Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Innerst inne vet du vel selv hva du må gjøre?
BassMentalist Skrevet 3. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2008 Vel... ironisk nok, ble det slutt i går... fra hennes side. i går "inrømmet hun" det med at hun hadde rota med en i fylla mens det var pause, og at hun dreiv å flørtet med han på nett nå..... og trengte en "pause" Hun begrunnet det med at, sist det var pause hadde hun ville tilbake, og jeg sa nei... hun ga da opp og mistet en del følelser. Derfor hun sa det var som å være nyfporelsket igjenn, og denne gangen trodde hun alt skulle gå bra osv når vi bestemte oss for å legge alt bak oss, starte på nytt?? Tok EN uke før hun begynte å flørte med han..... "nysatsningen" vår varte i omtrent 2 uker
Gjest Casey Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Tjen penger ved å publisere disse historiene som noveller/romaner i blader?
FoxyFish Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 Tjen penger ved å publisere disse historiene som noveller/romaner i blader? God idè Eventuelt lag en ny versjon av Timbalands "Apologize"
DDuck Skrevet 4. april 2008 #12 Skrevet 4. april 2008 Her syns jeg virkelig du skal dumpe henne, men du er ikke noe som helst bedre som har sex med venninner av både deg og henne selv om alt er "klarert"... herregud da.. er dere 16 begge to????
BassMentalist Skrevet 6. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. april 2008 Takk for alle svar. publisere historiene? tjo, kunne sikkert blitt en dårlig såpeopera eller noe Må inrømme en del av meg vil ha henne tilbake, sier KANSKJE NÅ!!! mens all fornuft sier at nei, ikke gå på samme smellen igjenn, hun vil aldri være ærlig, vil alltid gå bak ryggen din.... Får besøk neste helg, ei venninne av henne... neida, ikke noe for å "holde på med" hun liker seg foran kamera, jeg liker å ta bilde... så hun ville komme for å holde meg med selskap, ta bilder og kanskje ta en tur på byen eller noe. Ganske søt og snill jente, hu er vel den av "dem" (les vennegjengen til x-en) som har stlt mest opp for meg når de har vært noe, og nå begynte hun bli ganske irritert på x-en min. Hun er en person jeg kan ringe hele døgnet, om jeg føler meg ensom, vil snakke... eller bare si hei, uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå