Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må oppdatere bildet hver gang jeg logger inn, den hopper da tilbake til det gamle bildet jeg hadde før. Hvorfor gjør den dette, og hvordan i all verden kan jeg få den til å skjønne at jeg vil bytte bilde?? Har jeg vært borti noen innstillinger som jeg ikke vet jeg har vært borti?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg må oppdatere bildet hver gang jeg logger inn, den hopper da tilbake til det gamle bildet jeg hadde før. Hvorfor gjør den dette, og hvordan i all verden kan jeg få den til å skjønne at jeg vil bytte bilde?? Har jeg vært borti noen innstillinger som jeg ikke vet jeg har vært borti?

Skjer dette når du bytter mellom forskjellige PCer, eller bruker du kun en PC?

På innstillinger, under Generelt (tror det heter det, jeg har engelsk, der heter det General), omtrent midt på vinduet, kan man krysse av for at du skal bruke samme bilde og personlig melding hver gang man logger på.. Er lurt å sjekke om at denne er satt på alle PC'ene du evt bruker.

Skrevet

Jeg bruker bare en pc. Og den innstillinga er på. Skjønner ingenting jeg, men nå har jeg sletta alle andre profilbilder som ligger der. Så får jeg se hva som skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...