Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvilken annbefaler dere til id mineral foundation?

Jeg har lyst til å kjøpe annen sminke fra id, så lurer på om dere har en rouge å annbefale i en varm rød/brun tone?

Å så har jeg lyst på øyensygger i brune/bronsje og champanje/beige tone, så hva annbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hvilken annbefaler dere til id mineral foundation?

Jeg har lyst til å kjøpe annen sminke fra id, så lurer på om dere har en rouge å annbefale i en varm rød/brun tone?

Å så har jeg lyst på øyensygger i brune/bronsje og champanje/beige tone, så hva annbefaler dere?

Hei:)

Jeg har kjøpt ID øyeskygger fra limebeauty.com. Koster bare litt over 70 kr stykket der. Liker spesielt godt de brune nyansene Coffee bean og Bark.

Har også det kit'et som heter Meet the nuts (brown). Der har du en helt lys skygge og to brune. Det kosta vel ca. 170 kr.

Skulle gjerne kommet med sånn link, men det får jeg ikke riktig daget på.

Når det kommer til rouge'n har jeg dessverre ikke så mye lurt å komme med.

Endret av laperla
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ser at id har en som heter vanilla gold, er den fin? å hva med dusk eller den nye trioen med brunfarver, er den fin?

Skrevet

Ville kjøpt kabukien fra Dior, er fornøyd med kostene demmes.

Skrevet

Jeg likte aldri kabuki. Først og fremst fordi det er dyrehår, men også fordi den mistet hår. Jeg har lagt min elsk på - denne - børsten fra KissMe.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg likte aldri kabuki. Først og fremst fordi det er dyrehår, men også fordi den mistet hår. Jeg har lagt min elsk på - denne - børsten fra KissMe.

Denne har jeg også og den er uten tvil favorittbørsten min.

Et tips hvis du skal kjøpe børster fra Kiss Me er og kjøpe 2 eller 3 i slengen, da koster de i underkant av 200kr pr.stk.

Kjøpte Flattop, både liten og stor pluss den store pudderbørsten og betalte kun 550kr. :Nikke:

Gjest Gjest
Skrevet
Den børste kan du kjøpe my billigere hos Dana i Earth-Glo Minerals. Kjempegode børster.

http://earthglominerals.com/minerals//cata...t=2a&page=2

Kjøper du flere samtidig blir det faktisk billigere fra kissme.

Husk at det kommer moms på 25% og 95kr til posten når du bestiller over 200kr.

Jeg bestilte fra Earth-Glo men mamma brukte kissme og til min store overraskelse ble det faktisk dyrere for meg. :sur:

• 2 uker senere...
Skrevet
Jeg anbefaler også EM sin kabuki. Har long handled kabuki, den røyter ikke og er supermyk (og koster bare 50kr)!

Den long handled kabuki kjøpte jeg også, men vet ikke om jeg likte den noe særlig. Den var så myk og ga etter, hvis du skjønner. Ser for meg at den passer bedre til rouge for eks.

Er likevel fristet til å prøve kabukien, kort type. Hvordan er den? Er den også så myk at den gir etter?

Skrevet
Den long handled kabuki kjøpte jeg også, men vet ikke om jeg likte den noe særlig. Den var så myk og ga etter, hvis du skjønner. Ser for meg at den passer bedre til rouge for eks.

Er likevel fristet til å prøve kabukien, kort type. Hvordan er den? Er den også så myk at den gir etter?

ja, den er ganske myk, men fungerer bra for min del. Men jeg har heller ikke prøvd mange andre, ble sminket en gang med en ID børste, og den merket jeg var merkbart grovere enn min EM.

Den korte typen har jeg ikke forsøkt, men har kjøpt angled blush brush. Den er mindre, men enda mykere. For myk for min del, så jeg bruker long handled til både foundation, solpudder og rouge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...