Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jenteløve87
Skrevet

Bare lurte på hvor lang tid det tok fra dere var "betatt" til dere visste at dere var forelska? :-)

Og har du noensinne blitt sammen med noen du er "betatt" av uten å være forelska?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan bare snakke for meg selv, og ikke på samboerens vegne.. men jeg ble betatt av han før vi møttes. På den tiden bodde jeg i et annet land, og han reiste over for å besøke meg. Ble forelsket i det øyeblikket jeg åpnet døren - og flyttet sammen 2 mnd etter det.

Har også blitt sammen med noen når jeg "bare" var betatt, og det holdt i nesten 5 år, men var helt meningsløst. Har innsett i ettertid at jeg aldri ble forelsket, og at jeg innerst inne ikke brydde meg om denne personen noe mer enn hvilken som helst annen venn.

Gjest Gjest
Skrevet
Bare lurte på hvor lang tid det tok fra dere var "betatt" til dere visste at dere var forelska? :-)

Og har du noensinne blitt sammen med noen du er "betatt" av uten å være forelska?

Kan du forklare litt nermere hva du mener?
Gjest jenteløve87
Skrevet

Jeg mener at jeg er usikker og nervøs for at jeg ikke er forelska? Og lurte på om noen har erfaring med at et forhold basert på at man er betatt kan utvikle seg til noe mer?

Det kribler og vi treffes masse, det er alltid koselig:-) Men jeg er også litt usikker. Bare vært sammen i to uker lissom. Gleder meg til å bli bedre kjent med han, og han er en utrolig bra fyr! Som er kjekk, hyggelig, og som passer meg på alle måter. Han kommer til å bli en fantastisk far en gang, og han er definitivt forelska i meg.

Jeg er derfor redd for at jeg ikke føler det samme?? Og at jeg holder han for narr? Selv om jeg ikke tror det, hadde det vært bra å høre noen erfaringer fra andre :-)

Gjest Gitte
Skrevet

Jeg var ikke forelsket i min x når jeg ble sammen med han. Men det kom. Var helt på trynet tullete etter mannen selv etter et par år sammen.. :-)

Nå derimot er jeg veeeeldig forelsket og vi er ikke offisielt sammen enda.. :hjerter_rundt:

Skrevet

Fra jeg ble betatt til forelsket tok det nok max to uker, men husker ikke helt. :)

Skrevet

Tok ikke mange minuttene. Kjærlighet ved første blikk. Vi var et par straks dagen etter at vi traff hverandre.

Skrevet

Jeg forelsker meg alt for lett jeg. Så har alltid vært forelska i de jeg har blitt sammen med. Men for meg så har ofte forelskelsen forsvinni ganske fort igjen.

Gjest Gjest
Skrevet

For meg skjer det ganske fort. Ofte med en gang jeg ser personen.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg møtte min samboer på en nettdatingside. Vi vekslet noen meldinger, før vi gikk over til msn. Etter svært kort tid med "prating" der, var jeg overbevist om at han var mannen i mitt liv. Kan vel si at jeg var forelska allerede, ja:D Jeg hadde ikke overveldende mye, men noe erfaring i å skille klinten fra hveten på nettsider i den kategorien, og følte en ekthet i kommunikasjonen med han jeg aldri hadde opplevd før. Han var seg selv, tvers i gjennom, og gjennom de årene vi har kjent hverandre har han bare bekreftet dette tydeligere og tydeligere. Og for en personlighet! Jeg kan ikke fatte at han ikke er blitt seriøst huket tak i før vi ble sammen... Jeg føler meg så ufattelig priviligert som er sammen med en som han:)

Gjest Casey
Skrevet

5 sekunder.

Skrevet

0.83 sekund (sånn omtrentlig, hihi)

de fleste andre ganger har jeg aldri blitt ordentlig forelska, bare tiltrukket...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...