Pokahonta Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Jeg begynner sakte men sikkert å komme meg på bena etter et vondt samlivsbrudd. Eks og jeg har ikke gjort det lettere for hverandre ved å stadig holde kontakten, hadde en periode med sex, deretter prøve vennskap... som munner ut etterhvert. Har datet litt, og hatt mine "obligatoriske ONS" etter bruddet.. Traff en fyr på nettet for en stund tilbake siden.. Og har hatt to hyggelige dater. Men ingen sparkling moon and flying stars for min del. Men hyggelig! Han klarer ikke legge helt skjul på sin interesse for meg, men skjønner at jeg vil ta det med ro..Han gir meg tid og han. Fin sånn.. Men, jeg sammenligner helt klart fra når jeg først traff eksen. Vi var ekstatisk forelsket i nesten et år, og det var helt klart det mest fantastiske tiden i mitt liv. Those days are gone. Men, da lurer jeg på. Er det sånn man bare opplever en gang i livet, og skal man "settle for second best" isteden for å lete etter lignende følelser?? Ikke vet jeg. Føler jeg er på nypløyd jord. Har noen her sine erfaringer å dele med meg?
Supramundane Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Jeg tror det er noe som kan skje flere ganger. Jeg trodde ikke det kunne det før, men så møtte jeg samboeren - og da sa det pang ! (Da innså jeg faktisk at jeg aldri virkelig hadde vært forelsket før.)
Teriyaki Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Kanskje du bare ikke er klar for noe forhold enda? Er man ikke det, er det ikke alltid man "klarer" å bli betatt/forelsket/interessert. Det skjedde med meg med nåværende kjæreste. Jeg var ikke klar for et forhold, så fikk ingen følelser for han, og siden han var forelsket i meg, tok han avstand fra meg pga. han viste at jeg ikke var det i han. Når vi møttes noen måneder senere ble det en helt annen vending i historien.
Gjest Gjest_Sofia_* Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Er du i tvil om du er forelsket så er du ikke det. Blir du skikkelig forelsket går man som regel over til en transelignende tilstand og man er overhode ikke i tvil. Men det er jo ikke dermed sagt at man ikke kan BLI forelsket etterhvert.... Utfra min egen erfaring.... tror ikke det er noe å satse på hvis du er i tvil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå