Gjest Sliten bokelsker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Jeg har forsøkt å bruke gavekortet mitt på bokklubben.no. Gang på gang fikk jeg beskjed om at den ene boken kom til å bli sendt til meg når den kom inn på lager. Plutselig fikk jeg bare beskjed om at den var "utsolgt" (eh.. ja.. var det ikke derfor vi ventet på at den skulle komme på lager??) Så jeg fikk omsider (etter en del mas) igjen pengene på gavekortet og forsøkte igjen. Samme hendelsesforløp. Tredje forsøk - og det samme skjer igjen. Denne gangen fikk jeg heller ingen svar på henvendelsen til kundeservice. Så da måtte jeg ringe. På telefon får jeg beskjed om at "nei, alle ordre som er mer enn to måneder gamle slettes automatisk" Hæ? Så når jeg får mail på mail om at boken kommer til å komme bare den kommer inn på lager, så er det altså ikke noe å stole på. Bokklubben bare sletter ordren og sender deg aller nådigst en mail om det. Og så må du sitte i telefonkø i 20 minutter for å få tilbake pengene på gavekortet. Og da blir du attpåtil møtt med en bedrevitende kommentar om at "nei, så gamle order får du da ikke -de blir slettet" . For et useriøst opplegg. Man sletter da ikke bare folks ordre på den måten. Nei, nå blir det nedtelling til jeg kan melde meg ut av denne klubben for min del!
Gjest Bolledeig Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Dette har jeg også opplevd. Med en del litt marginale titler får man først mail etter mail om at de ennå ikke har kommet inn på lager, før man får en mail flere måneder senere om at du ikke får boken likevel. Latterlig uproft, da ville jeg heller hatt beskjed om at de ikke har boken med en gang, eller at de kanskje tar den ut av sortimentet sitt? Jeg har sjekket de bøkene jeg bestilte som "aldri" kom, og de ligger like forbannet i sortimentet deres likevel.... Med leveringstid 10-20 dager... yeah right.
Gjest AnneShirley Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Dette har både jeg og andre jeg kjenner opplevd også. Synes det er useriøst. Det er helt greit å gå tom for varer osv, men å sende mail om at man skal få varen når den kommer på lager for så å bare slette hele bestillingen er ikke OK.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå