Gjest :) Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Jeg er ei jente som snart skal gifte meg, men før den tid ønsker jeg å gå ned i vekt.. Har dere noen tips og råd om hvordan miste vekt uten å besøke helsestudio? må da finnes andre måter enn å svi av x-antall kr liksom... jeg er student oxo og har ikke all verdens med peng heller.......
Gjest Bolledeig Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Bare å spise mindre enn du forbrennner det, det koster ingen ting
lone80 Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 bruk nutrilett bar eller slik sjokodrikk som er slankende at du tar den og hopper over et måltid..) lykketill
Cherie Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Gåturer i raskt tempo koster deg ingen ting...annet enn fettet man betaler da
Cienna Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Investere i trimsykkel på XXL til bare 799,- Det har jeg gjort og jeg brenner fett spm bare søren hver eneste dag på den
Solfridbruda Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 hei! Jeg er i samme situasjon som deg. Skal gifte meg om 4 måneder, og ønsker å bli litt smalere til den tid. Vil du ha kontakt med meg på mail eller noe? kanskje vi kunne oppmuntre hverandre litt ....
Eplekake Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 hei! Jeg er i samme situasjon som deg. Skal gifte meg om 4 måneder, og ønsker å bli litt smalere til den tid. Vil du ha kontakt med meg på mail eller noe? kanskje vi kunne oppmuntre hverandre litt .... Jeg vil også være med!!!!!!! Skal gifte meg i august og kjenner at det begynner å haste! Er mye lettere når man er fler, blir litt press
Solfridbruda Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Jeg vil også være med!!!!!!! Skal gifte meg i august og kjenner at det begynner å haste! Er mye lettere når man er fler, blir litt press Hvor mye skal du minke? Jeg og hun som skrev innlegget har begynt å maile vi, kanskje du vil være med på det??? Jeg skal også gifte meg i august, og vil ned ca 5-7 kg. Veier meg ikke, men har som mål å komme inni yndligsbuksa mi som er alt for liten nå....
Eplekake Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Hvor mye skal du minke? Jeg og hun som skrev innlegget har begynt å maile vi, kanskje du vil være med på det??? Jeg skal også gifte meg i august, og vil ned ca 5-7 kg. Veier meg ikke, men har som mål å komme inni yndligsbuksa mi som er alt for liten nå.... Jepp er klar for det!!! ca 7 kg her også! hvordan gjør man det med mail og sånn? Mandag i morgen! passer bra hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå