Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Hva er egentlig normal pris på et helt vanlig brød? På min lokale rema 1000 må man opp i 20 kr for et brød.. Jeg synes det er veldig dyrt? Særlig med tanke på at det billigste brødet da stort sett bare er luft.. Hva er normal pris på kjøpebrød? Hva koster det å bake et brød selv? Det går jo penger både til ingredienser og strøm til steking og oppvask og slikt. Og så går det jo mer tid.
Gjest nextlife Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Hva er egentlig normal pris på et helt vanlig brød? På min lokale rema 1000 må man opp i 20 kr for et brød.. Jeg synes det er veldig dyrt? Særlig med tanke på at det billigste brødet da stort sett bare er luft.. Hva er normal pris på kjøpebrød? Hva koster det å bake et brød selv? Det går jo penger både til ingredienser og strøm til steking og oppvask og slikt. Og så går det jo mer tid. Det er stor prisforskjell på brødene man kjøper, har inntrykk av at jo grovere og bedre de er, jo mer koster de. Man får jo kneipp til 4-5 kr, men det er jo bare luft og ekstra gluten. Mine brød som jeg baker koster ca. 10 kr. pr. stk,- har da ikke regnet med strømforbruk/oppvask/arbeid. Det er grove, sunne, store brød.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Brødene jeg baker koster nok 10-15 kroner. Speltbrødet jeg kjøper hos bakeren koster 32 kroner. Kjøper aldri billigbrød.
ToveM Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Man MÅ ikke opp i 20 kr. for et brød på Rema, de billigste koster vel 5-6 kr. Men selvfølgelig de beste brøddene er dyrere, men så er de mye bedre og holder godt. Har aldri regnet på prisen å bake hjemme, gjør det innimellom men det har ikke blitt så ofte i det siste.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Man MÅ ikke opp i 20 kr. for et brød på Rema, de billigste koster vel 5-6 kr. Men selvfølgelig de beste brøddene er dyrere, men så er de mye bedre og holder godt. Har aldri regnet på prisen å bake hjemme, gjør det innimellom men det har ikke blitt så ofte i det siste. På Rema der jeg bor koster det billigste over 20.. Så det varierer tydeligvis fra sted til sted. Dessverre bor jeg grisgrendt til, så er ikke så mange butikkene å velge mellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå