pleiepike Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Er det noen her som vet om noen greie lokaler her i Kr.Sand som ikke er så alt for dyre? Det må nesten være plass til både selve bryllupet og festen oxo siden vi velger og ikke ha det i kirka.
mimi82 Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Er det noen her som vet om noen greie lokaler her i Kr.Sand som ikke er så alt for dyre? Det må nesten være plass til både selve bryllupet og festen oxo siden vi velger og ikke ha det i kirka. Hei! Nå vet jeg jo ikke hvor mange gjester dere har tenkt å invitere, vi skal gifte oss i kristiansand, men ha selve festen på søgne gamle prestegård. Det ligger bare 20 min fra kristiansand og ligger skikkelig idyllisk til. Tror vi kommer til å betale ca 5000 for lokalene. Ellers i kristiansand er det jo festningen, strandpromenaden,klubben selskapslokalen,andøya gård og diverse hotell, ernst hotell har vel de fineste lokale tror jeg av hotellene. I tillegg er det løa gård, det ligger vel mot vennesla tror jeg, har aldri vært der, men vet at det er et populært sted å feire bryllup. Håper du fikk litt inspirasjon ihvertfall:-)
pleiepike Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 Hei! Nå vet jeg jo ikke hvor mange gjester dere har tenkt å invitere, vi skal gifte oss i kristiansand, men ha selve festen på søgne gamle prestegård. Det ligger bare 20 min fra kristiansand og ligger skikkelig idyllisk til. Tror vi kommer til å betale ca 5000 for lokalene. Ellers i kristiansand er det jo festningen, strandpromenaden,klubben selskapslokalen,andøya gård og diverse hotell, ernst hotell har vel de fineste lokale tror jeg av hotellene. I tillegg er det løa gård, det ligger vel mot vennesla tror jeg, har aldri vært der, men vet at det er et populært sted å feire bryllup. Håper du fikk litt inspirasjon ihvertfall:-) Ute i søgne er det utrolig fiiint. Jeg gikk på landbrukskolen der.. Det er vel rett ved siden??? Takker for noen inspirasjoner iallefall.. Blir nok ikke all værdens me gjester heller liksom.... Hehe...
mimi82 Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Ute i søgne er det utrolig fiiint. Jeg gikk på landbrukskolen der.. Det er vel rett ved siden??? Takker for noen inspirasjoner iallefall.. Blir nok ikke all værdens me gjester heller liksom.... Hehe... hei igjen! Det er rett ved siden av ja, vi blir ca 50 stk, skal ha det i 2 etg på låven, tror lokalet heter museumet. Så har vi fått cateringselskapet til å stille med kokk og grill, skal ha en varm buffet med masse god grillmat, blant annet ytrefilet av hjort, lammelår osv. Vi ville gjerne ha noe litt mindre formelt...Tror lokalet vi skal ha har plass til 100 stk hvis det er av interesse,men kanskje lurt å booke i god tid, vi bestilte et år i forveien og da hadde de allerede begynt å fylle opp med brylluper til sommeren...
pleiepike Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 hei igjen! Det er rett ved siden av ja, vi blir ca 50 stk, skal ha det i 2 etg på låven, tror lokalet heter museumet. Så har vi fått cateringselskapet til å stille med kokk og grill, skal ha en varm buffet med masse god grillmat, blant annet ytrefilet av hjort, lammelår osv. Vi ville gjerne ha noe litt mindre formelt...Tror lokalet vi skal ha har plass til 100 stk hvis det er av interesse,men kanskje lurt å booke i god tid, vi bestilte et år i forveien og da hadde de allerede begynt å fylle opp med brylluper til sommeren... Jada, vi har goood tid ennå.. bryllupet ekke før trolig 2010... men greit å være ute i god tid! Jah. var innom de festlokalene der en dag jeg var på skolen.. nyyyydelig!! Oxo så fiiint uteområde oxo! :D
Søta Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Vi gjorde det samme på Vågsbygd seilforening på Andøya i Kristiansand
leandra Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 Hva med Festningen? Vi har nylig booket den til bryllupet vårt neste sommer. Det er sikkert fint å ha vielsen der også, men vi skal ha vielsen i kirke.
Gjest Ikke-offisiel brud Skrevet 20. april 2009 #8 Skrevet 20. april 2009 Vi har tenkt på festiningen, men hvem skal vi ta kontakt med da?
leandra Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 Det ligger søknadsskjema på kommunen sine sider. Er bare å ringe til kommunen. Koster 10 000 for en helg.
Eddah Skrevet 27. februar 2010 #10 Skrevet 27. februar 2010 Noen som vet hvordan det faktisk ser ut inne i lokalene på festningen?? Ser for meg gamle fuktige steinvegger ala en bunkers.. Men nå har jeg aldri vært der inne. Forloveden var på russefest i sin tid og mener at lokalene ikke egentlig egner seg til penere selskap.. Men bygningen har jo et fantastisk potensiale! Noen som har sett lokalene pyntet til bryllup??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå