Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

he1 en advarsel: han jeg har vært sammen med har:

hatt både meg 0g en annen dame samt1d1g.han v1lle utnytte meg f0r å få 0pphp0ld 1 n0rge.hadde 1cce pap1r 1 n0rge sa han.

samme cveld s0mhan sa t1l meg at v1 sulle g1fte 0ss så låste han badedøra 0g snaccet m en annen dame 1 tlf 0g jeg hørte han sa:0c c0s 0g sånn smasclyd....jeg lyttet...er helt sjcc0a n.å...1cce r0t dere b0rt1 sånne....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

hatt både meg 0g en annen dame samt1d1g.han v1lle utnytte meg f0r å få 0pphp0ld 1 n0rge.hadde 1cce pap1r 1 n0rge sa han.

samme cveld s0mhan sa t1l meg at v1 sulle g1fte 0ss så låste han badedøra 0g snaccet m en annen dame 1 tlf 0g jeg hørte han sa:0c c0s 0g sånn smasclyd....jeg lyttet...er helt sjcc0a n.å...1cce r0t dere b0rt1 sånne....

Kan se at dette har gått hardt innpå deg!
Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet

Jeg visste ikke at datamaskiner hadde forhold!

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan vet du at det var ei an dame han snakket med?
Gjest Gjest
Skrevet

Var dette ment som en advarsel?Skal det ikke mere til før man kan beskylde andre for å utnytte en,bør man være alene.

Gjest Gjest
Skrevet
:filer: Kjedelig tråd.Ikke noe tilbakemelding på spørmål en gang.Velger derfor å overse "advarselen".
Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje du bør ta en prat med politiet?...

Gjest Bellatrix
Skrevet

Kanskje h*n bør lære seg å skrive først?

Gjest Gjest
Skrevet
Hvem da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...