Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Diva
Skrevet

Uff. Synes det er litt drøyt jeg.

Merkelig at de må plukke opp ALLE tendenser, selv om de ikke er like "stuerene" ?

Jaja,- moteskapere er noe for seg selv..... :blunke:

Skrevet

At det går an! :evil:

Gjest care
Skrevet

Denne synes ikke jeg var drøy........... :roll:

Skrevet

Syntes ikke den var drøy jeg heller, synes bare det er rart at de virkelig har gjort det..

Skrevet

Ikke drøy, bare vannvittig teit.

Skrevet

ja, meningsløst :roll:

Gjest Scampi
Skrevet

Er faktisk ikke så sikker på om ikke vi også ville ha gått med munnbind med en trussel så alvorlig som sars bokstavelig talt hengende i lufta.. Vi skal prise oss lykkelig for at det er fjernt for oss.

Gjest Diva
Skrevet

Hei, hei....nå snakker jeg ikke vondt om de som går med munnbind.

Håper ingen har trodd det.

Men jeg synes bare det er merkelig å mekke "trendy" motetilbehør etter inspirasjon av SARS og sykdom og munnbind!

For meg ER det litt dryøt, og jeg synes man skal ta helse og sykdomstrusler alvorlig. Og det synes jeg ikke denne moteskaperen gjør.

Noen her som faktisk TROR at det munnbindet vi ser her, beskytter mot SARS da ?

Klart jeg priser meg lykkelig fordi det er fjernt fra oss,- men det er faktisk ikke så fjernt som vi tror. Vi er like utsatte som våre naboland, og med de elendige rutinene for smittehindring og isolasjon vi har her i landet, så er det bare et tidsspørsmål. Men jeg håper selvfølgelig vi unngår det her....

Det gjør meg for øvrig intet at Australian Fashion Week holder visninger som normalt til tross for sykdomsutbrudd i den delen av verden. Hvis det var noen som trodde jeg var mot det..

Håper jeg har rettet opp eventuelle misforståelser da.

Diva:)

Skrevet

Synes ikke tanken til moteskaperen er drøy i det hele tatt jeg!

Dette er vel ikke laget for å gå med uten at det er en grunn til, men når man allikevel må gå med munnbind, hva er da så galt med å pynte det opp? å smykke denne beskyttelsen som man allikevel må gå med?

Kanskje ikke akkurat dette munnbindet beskytter, men dersom dette er noe folk må gå med i spesielle anledninger over lenger tid, så kan jeg faktisk forstå tanken bak å pynte opp litt på det ellers så kjedelige munnbindet.

Tror ikke det er skapt for å lage en trend utav munnbind, men heller for å utsmykke ett allikevel nødvendig munnbind.

Hadde jeg bodd i ett land hvor jeg var nødt å bruke munnbind, og jeg f.eks skulle på galla/ fest/ byllup e.l. og det var pyntede munnbind tilgjengelig, så skal jeg ikke si at jeg hadde syntes det var så dumt. Dersom jeg uansett måtte brukt det mener jeg.

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Trodde først at det var en tribute til Michael Jackson, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...