Empat Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Hei. Til sommeren har jeg og samboeren min 5-års-dag, og i forbindelse med dette vil vi gjøre noe spesielt, bare vi to, for en helg. MEN vi har ikke så mye penger, så det kan ikke være dyrt. Har lyst på spa eller noe, men d er ofte dyrt, iaf de jeg har sjekket, tenker på reiser, bor i s.fjord og kan isåfall bare fly fra torp, så aktuelle reisemål er begrenset, husk -vi leter etter ROMANTIKK. Må nevnes at jeg har en forferdelig angst for å fly, så lengde på en evt. reise er og begrenset. Trenger ikke reise heller, men ideer! Kunne sikkert leid en hytte et sted, men... vi vet ikke om noe! Er det noen andre som har tips? Blir SÅ glad for svar:)
Teriyaki Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Kan dere ikke låne en hytte ved et vann og ha en romantisk helg der da?
hjertesukka Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Kan dere ikke låne en hytte ved et vann og ha en romantisk helg der da? Det ville jeg også foreslå. Mange fine hytter til utleie feks i Telemark. Jeg var en gang med en hjertevenn i Vrådal og hadde det alletiders. Og så tar dere med deilig mat og drikke, picnik-korg, champagneglass med stett, remedier til massasje, filmmaskin,fiskestang osv- alt hva hjertet måtte begjære :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Romantikken kommer ikke "utenfra". Den må dere selv ha med dere samme hvor dere drar. Romantikk kan man godt skape hjemme også, hvis ikke det går, så kan det nok hende at du/dere bør gå noen tankerunder rundt forholdet deres.
Empat Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 Kan dere ikke låne en hytte ved et vann og ha en romantisk helg der da? Høres nydelig ut, men vet egentlig ikke HVOR man finner sånt, vet det finnes noen hytter til leie her i Sandefjord, men dET blir jo litt kjedelig.. Noen som kjenner til noe? I Sverige kanskje?
Empat Skrevet 2. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2008 Romantikken kommer ikke "utenfra". Den må dere selv ha med dere samme hvor dere drar. Romantikk kan man godt skape hjemme også, hvis ikke det går, så kan det nok hende at du/dere bør gå noen tankerunder rundt forholdet deres. Haha, du høres skikkelig negativ ut! Vi har masse kos og kjærlighet i forholdet vårt, i hverdagen, men som sagt ønsker vi noe litt spesielt for denne helga, noe vi kan huske:)
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Det finnes jo mange billigreiser hvis man bare er tidlig nok ute.
Gjest Kurt Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Svaret kommer nok for sent, men kanskje til en annen gang Trenger ikke å dra langt eller være dyrt. Lag i stand en deilig piknik kurv og dra av gårde på en liten fjelltopp med utsikt eller ned til sjøen (evnt. et vann dersom dere ikke bor i nærheten av sjø). Nyt dagen på et pledd med masse god mat og er været varmt er det ingen ting som får mer fart på romantikken enn å være ute i naturen. Ligger dere usjenert til kan dere jo ... :-) God fornøyelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå