MarianneE Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Skjønte du noe? Nå var jeg riktignok trøtt, men han-som-jeg-bare-husker-heter-Brown hadde han sex med hu jenta, eller var det bare fantasi? Han satt jo og halvsov i taxien, så var han med hun Candy og var tydelig i fin form, hadde sex med henne, så satt han plutselig å halvsov i taxien igjen. Ble hun drept av han klubbeieren etter evt sex med Brown? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Ble hun drept av han klubbeieren etter evt sex med Brown? :klø: Var det jeg tenkte. Det er jo snakk om mafia her, så han hadde vel en del løpegutter der ute som overvåkte hva han holdt på med. Vi får vel vente til neste uke å se
MarianneE Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 det er problemet, i neste uke kommer en annen episode. Den igår har ingen fortsettelse...
Gjest LanaLane Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Neeei? Dårlig gjort! Men han nattklubbeieren sa jo at han kom til å drepe de danserne som horet seg da....Så jeg tror de hadde sex, men Warrick var så dopa at det gikk i surr(og litt vel mye kunstneri fra regissøren gjorde det vel litt uklart) og derfor ble dama drept. Det kan jo være at det blir en fortsettelse på dette neste uke selv om det ikke stod det. Kommer uansett til å bli tatt opp ved en senere anledning.
MiniMjau Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Det står i episodeguiden at i neste ukes episode skal Warrick Brown "kjempe for å bevise sin uskyld".... så litt fortsettelse blir det nok.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 det er problemet, i neste uke kommer en annen episode. Den igår har ingen fortsettelse... Å? Det er jo kipt da... Hmmm jeg tror jeg må lese litt på nett om dette. Jeg antok de skulle gi han CSI mannen skylden for drapet jeg.
Gjest jadine Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Det står i episodeguiden at i neste ukes episode skal Warrick Brown "kjempe for å bevise sin uskyld".... så litt fortsettelse blir det nok. Da må jeg bare se. Jeg hater egentlig sånne continues-slutter! Det er jo bare tull med Warrick, først spilleavhengig, kvinneavhengig og nå pilleavhengig og mistenkt for mord. Men han er litt sexy da.
ToveM Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 (endret) Nå ble jeg i alle fall oppdatert på hva som sjedde...satt i kjelleren og så på, men så ble jeg opptatt av en del rydding, siden søstra mi kommer imorgen og skal ligge der, så jeg falt litt ut..selv om det er avsluutende episoder , så er det jo en rød tråd gjennom hele serien, så det blir jo en slags forsettelse likevel. Endret 2. april 2008 av ToveM
aline Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Da må jeg bare se. Jeg hater egentlig sånne continues-slutter! Det er jo bare tull med Warrick, først spilleavhengig, kvinneavhengig og nå pilleavhengig og mistenkt for mord. Men han er litt sexy da. det er mye greier med ham ja, nesten så det blir litt irriterende synes jeg.. kan de ikke dele litt på skiten da? og ja, han er mer en bare litt sexy og synes jeg da, dritfin...
MarianneE Skrevet 3. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. april 2008 Kan jo hende det kommer en fortsettelse seinere. "Miniatyrmorderen" gikk jo som fortsettelse, men lenge mellom hver episode.
Gjest Gjest_hm_* Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 Jeg kan bekrefte at dramaet fortsetter i neste episode, så det er bare å følge med! Jeg skal ikke ødelegge spenningen med å fortelle hva som skjer
MarianneE Skrevet 7. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 7. april 2008 warrick er hått!!! og blå øyne da! Jeg vet det! Come to mama!
MarianneE Skrevet 10. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 10. april 2008 Lurer på hvem han insider'n er, jeg...
Gjest Jadine Skrevet 10. april 2008 #16 Skrevet 10. april 2008 Lurer på hvem han insider'n er, jeg... Jeg å..
Gjest LanaLane Skrevet 10. april 2008 #17 Skrevet 10. april 2008 Tror dere han er en vi har blitt introdusert for før eller en vi aldri har sett? Dersom det er noen vi "kjenner" holder jeg en knapp på...uff, husker ikke hva han heter....han plagsomme, snakkesalige smiskern som prøver seg på alle damene uten hell?
Gjest Jadine Skrevet 10. april 2008 #18 Skrevet 10. april 2008 Tror dere han er en vi har blitt introdusert for før eller en vi aldri har sett? Dersom det er noen vi "kjenner" holder jeg en knapp på...uff, husker ikke hva han heter....han plagsomme, snakkesalige smiskern som prøver seg på alle damene uten hell? Håper det ikke er han for jeg syns han er litt morsom egentlig. Men samtidig ville jeg blitt skuffet hvis det er en vi aldri har sett noe til før, det er mer morsomt å gjette på noen av de kjente figurene.
MarianneE Skrevet 11. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 11. april 2008 Håper det er en som er forholdsvis ukjent for oss enda. En nyansatt sekretær eller no...
Gjest Jadine Skrevet 11. april 2008 #20 Skrevet 11. april 2008 Håper det er en som er forholdsvis ukjent for oss enda. En nyansatt sekretær eller no... Da må vedkommende være plantet der, for jeg synes det virker lite logisk at en nyansatt, og i sær sekretær, skal klare å bli innblandet i mafiaen så kjapt. Selv om jeg sier til meg selv gang på gang, ikke forvent noe logisk i tv-serier - i hvert fall ikke i amerikanske serier, men lærer jeg? Jeg tror kanskje det er en av sjefene der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå